Jump to content

automods voor gta vice city

Recommended Posts

Geplaatst:

heeeeeeeeeey.

Ik heb hulp nodig met het modden van auto's in gta vice city.

telkens als ik de links voor Img tool wil krijg ik de homepage ervoor.

Ook als ik auto's wil downloaden. :duh:

help me toch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cry:

alvast bedankt

Geplaatst:

Als ik het goed begrijp, krijg je de IMG-Tool niet gedownload. Deze is anders wel makkelijk te downloaden. Ik weet niet van welke site je hem download, maar je kan hem het beste hier downloaden. Dat is een directe link, dus een homepage zul je niet krijgen.

Het kan ook zijn dat je de wagens niet goed kunt downloaden, misschien dat je deze ook van een site afhaalt waar niet alles goed staat. Ik raad je de volgende twee sites aan.

Daar zouden ze het gewoon moeten doen, als je gewoon de juiste knoppen beklikt. ;)

Geplaatst:
Als ik het goed begrijp, krijg je de IMG-Tool niet gedownload. Deze is anders wel makkelijk te downloaden. Ik weet niet van welke site je hem download, maar je kan hem het beste hier downloaden. Dat is een directe link, dus een homepage zul je niet krijgen.

Het kan ook zijn dat je de wagens niet goed kunt downloaden, misschien dat je deze ook van een site afhaalt waar niet alles goed staat. Ik raad je de volgende twee sites aan.

Daar zouden ze het gewoon moeten doen, als je gewoon de juiste knoppen beklikt. ;)

dankje

hier is ie dan de screen let op de error het ging een beetje fout met het snijen

>>> Door Wazuup: Aub niet dubbelposten, samengevoegd.<<<

hier is ie dan de screen let op de error het ging een beetje fout met het snijen

niet lezen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...