Jump to content

Alleen lezen | hulp nodig

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe vink ik bij eigenschappen van een map alleen lezen uit?

Ik kan hem wel uitvinken maar als ik dan de map sluit en opnieuw kijk staat hij gewoon weer aangevinkt.

Als ik dan opnieuw uitvink en op toepassen en dan op Ok druk komt er te staan dat ik geen administrator bevoegdheden heb ofzo, terwijl ik toch echt de enige gebruiker en dus administrator van deze pc ben.

Btw ik gebruik vista.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb dit probleem ook precies het zelfde en ik heb ook Vista. :duh:

Edit sorry dat ik je niet kon helpen maar ik wilde het even kwijt.

Bewerkt: door sjors12345
Geplaatst:

Het is echt om gek van te worden man, ik heb zo wat alles geprobeerd nu -_-

Op de microsoft site geven ze zelfs toe dat het probleem bestaat en laten ze een manier zien om het te omzeilen, alleen die werkt ook niet. Dan moet je cmd gebruiken en dan attrib nog wat intypen en dat zou moeten werken voor vista,, maar dat doet het dus niet..

Hoop echt dat iemand een antwoord heeft.

Geplaatst:

Maar waarom wil je dit doen dan?

Want als je dit hebt gelezen dat dit nodig is om te kunnen modden is dat niet waar.

Want daarom wilde ik dit ook doen.

Maar ik kan nu dit probleem nog niet is opgelost wel gewoon modden en bestanden aanpassen.

Geplaatst:
Maar waarom wil je dit doen dan?

Want als je dit hebt gelezen dat dit nodig is om te kunnen modden is dat niet waar.

Want daarom wilde ik dit ook doen.

Maar ik kan nu dit probleem nog niet is opgelost wel gewoon modden en bestanden aanpassen.

Dan zou ik graag willen weten hoe jij dat hebt gedaan, want ik moet een paar regels tekst veranderen in de data van GTA:SA om een auto te replacen. Maar als ik het probeer op te slaan lukt dit niet.

Geplaatst:

Ik heb geen idee welke problemen er bestaan met het wijzigen van toegangsrechten onder Vista, want ik werk nog met het oude vertrouwde Windows XP.

Maar lijkt me meer een algemeen Vista probleem dan een GTA modding probleem. Misschien dat iemand in het computer talk: software een oplossing weet.

Geplaatst:
Ik heb geen idee welke problemen er bestaan met het wijzigen van toegangsrechten onder Vista, want ik werk nog met het oude vertrouwde Windows XP.

Maar lijkt me meer een algemeen Vista probleem dan een GTA modding probleem. Misschien dat iemand in het computer talk: software een oplossing weet.

Klopt het is ook een algemeen vista probleem, microsoft geeft dat ook toe. Maar de dingen die zij me geven om het te omzeilen werken niet en ik ben al verschillende forums langs gegaan voor hulp maar niemand weet het :/

Dus maybe hier iemand

Geplaatst:

Ook op XP komt het vinkje weer terug hoor, maar dat moet geen probleem zijn. Na één keer uitgeschakeld te hebben is het in orde. Je hoort dan geen ''in use'' error te krijgen bij het openen van een IMG archief. Krijg je dit wel, dan zul je toch in de computer talk fora je vraag moeten stellen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...