Jump to content

LG KG800/Chocolate

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heey leden,

Ik ben van plan om binnenkort de LG KG800 te kopen bij de kijkshop voor €119,99..Hier gaat ook nog 20% inruilkorting vanaf dus ik kom uit op minder dan €100,00. Ik heb aan vele vrienden die deze mobiel ook hebben gevraagd wat ze ervan vinden maar ze gaven allemaal wel vage antwoorden. Nu wil ik het dus eens proberen bij júllie, zouden jullie me een eerlijk antwoord kunnen geven?

Alvast bedankt !!

Bewerkt: door Kinzorro
Geplaatst:
Heey leden,

Ik ben van plan om binnenkort de LG KG800 te kopen bij de kijkshop voor €119,99..Hier gaat ook nog 20% inruilkorting vanaf dus ik kom uit op minder dan €100,00. Ik heb aan vele vrienden die deze mobiel ook hebben gevraagd wat ze ervan vinden maar ze gaven allemaal wel vage antwoorden. Nu wil ik het dus eens proberen bij júllie, zouden jullie me een eerlijk antwoord kunnen geven?

Alvast bedankt !!

Mijn vriendin heeft net de zelfde GSM vorige week gekocht. En zij is er tot nu toe nog steeds content van. In mijn klas hebben er een paar mensen deze GSM ook... En ze hebben wel al alle drie mankementen. De ene zijn beeld van weg, en de andere is wel eens binnen geweest. Maar ik denk best wel dat elke gsm zowel zijn gekke kantjes heeft. Zoals mijn Samsung E250. Dus ik zou alvast niet twijfelen en gewoon deze GSM gaan halen. Ik vind hem zelf ook zeer mooi, alleen heb ik geen geld om hem mij te kopen. ^_^

Geplaatst:

Ik heb deze mobiel ook,

Hij is zeker mooi maar ik vind dat er nogal snel krasjes opkomen.

De mobiel is wel stevig, De baterij gaat lang mee.

Maakt mooie foto's en video's! En het heeft ook goede geluidskwaliteit.

Een aanrader dus.

Geplaatst:

Heb um vrijdag gekocht en ben er ERG tevreden mee. Maar weten jullie of die handstrap erop hoort of niet? Op alle afbeeldingen op internet zie je dat ding niet :puh: Met de achterkant ervan kun je weliswaar de voorkant van je mobiel ermee schoonmaken, maar vind um niet zo leuk staan.

Een andere opmerking is de batterij, die gaat al na een dag (en dan heb ik het over 14,15 uur) leeg als ik er af en toe wat MP3's op afspeel of fotó's maak. De standby-tijd is 200 uur !! Weten jullie of er iets mis is of hoort dat zo?

Graag wat tips als dat zou kunnen :D

Hartelijk bedankt!

Geplaatst:
Heb um vrijdag gekocht en ben er ERG tevreden mee. Maar weten jullie of die handstrap erop hoort of niet? Op alle afbeeldingen op internet zie je dat ding niet :puh: Met de achterkant ervan kun je weliswaar de voorkant van je mobiel ermee schoonmaken, maar vind um niet zo leuk staan.

Een andere opmerking is de batterij, die gaat al na een dag (en dan heb ik het over 14,15 uur) leeg als ik er af en toe wat MP3's op afspeel of fotó's maak. De standby-tijd is 200 uur !! Weten jullie of er iets mis is of hoort dat zo?

Graag wat tips als dat zou kunnen :D

Hartelijk bedankt!

de batterij is maar op zijn werkelijke kracht na deze 3 x volledig plat te laten en weer volledig op te laden, de eerste keer moest je hem heel lang opladen, maak eens geen foto's, speel geen MP3'tjes en hou hem zoveel mogelijk in stand-by,zo kan je hem bvb in de stekker steken, als je in je bed kruipt hem uit de stekker halen,en dan als je opstaat kijken hoe het met het baterijniveau gestelt is, als dat al 50% leeg is is er iets mis!

wat bedoel je met handstrap ?

Geplaatst:

Het schijnt een zeer slechte mobiel te zijn, die meestal gauw kapot gaat. Niet kopen dus, zou ik zeggen. Veel mankementen en fouten, daar word je niet blij van. Logisch dat ie zo snel in prijs gedaalt is, hij is niet van een goede kwaliteit die je zou verwachten.

@Standby tijd: Dat is gewoon als ie helemaal niks doet, als je muziek op zn hardst afspeelt, kost dat veel energie ;)

@handstrap: Dat is een koortje die je om je hand of je pols kan doen, zodat je mobiel niet zo gauw uit je handen kletterd als je gladde handen ofzo heb ;)

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Thnx voor jullie reacties maar ik heb nog één laatste vraag. Hoe verander je de 3 codes op je mobiel (Beveiligingscode, PIN en PIN2)? Ik heb het al een paar keer geprobeerd met PIN maar het lukt gewoon niet. Nu staat er ''nog 1 poging resterend''. Toen vond ik het een beetje lijp worden dus sloot ik maar af. Ma snap het niet, kun je PIN en PIN2 wel veranderen want ik heb de Beveiligingscode WEL al veranderd.

Geplaatst:
Thnx voor jullie reacties maar ik heb nog één laatste vraag. Hoe verander je de 3 codes op je mobiel (Beveiligingscode, PIN en PIN2)? Ik heb het al een paar keer geprobeerd met PIN maar het lukt gewoon niet. Nu staat er ''nog 1 poging resterend''. Toen vond ik het een beetje lijp worden dus sloot ik maar af. Ma snap het niet, kun je PIN en PIN2 wel veranderen want ik heb de Beveiligingscode WEL al veranderd.

je moet eerst de oude ingeven,dan wss 2 x de nieuwe, mijn pin 2 weet ik zelf niet, probeer die ook niet te veranderen, onthou gewoon goed je pin

Geplaatst:

Bedankt voor je antwoord, michael50000, maar ik krijg nog steeds mijn PIN niet veranderd! Bij beveligingscode en PIN2 staat er bovenaan ''Voer oude code in'' en daarna ''Voer nieuwe code in'' maar bij PIN staat er helemaal niks! Gwn blanco :S...Ik dnek dat ik maar eens langsga bij een Orange Shop.

Geplaatst:
Bedankt voor je antwoord, michael50000, maar ik krijg nog steeds mijn PIN niet veranderd! Bij beveligingscode en PIN2 staat er bovenaan ''Voer oude code in'' en daarna ''Voer nieuwe code in'' maar bij PIN staat er helemaal niks! Gwn blanco :S...Ik dnek dat ik maar eens langsga bij een Orange Shop.

je oude pin krijg je er altijd bij en is meestal 0000 of 1234

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...