The Brasco Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 (bewerkt) Hallo, ik heb een probleem met de alleen lezen functie van mijn mappen. Als ik het alleen lezen hokje uitvink, en later weer bij eigenschappen kijk staat hij gewoon weer aangevinkt. Ik gebruik vista. Microsoft geeft toe dat dit een probleem is en geeft een manier om het te omzeilen, dit is via cmd en dan moet je wat attrib commands invullen, alleen dit werkt niet bij mij! Of ik doe iets fout of de manier werkt niet. (Iemand die veel over cmd/dos weet graag mij een pm sturen aub, dan kan ik kijken wat ik fout doe). Heeft iemand hier een oplossing voor of hetzelfde probleem? Graag hoor ik het snel . Dit is wat ik doe: C drive -> Program Files -> Rockstar Games -> GTA San Andreas -> Data -> eigenschappen -> alleen lezen hokje uitvinken en toepassen, dan gebeurd er dit: Terwijl ik toch echt de enige adminstrator en gebruiker ben. Daarna doe ik dit: Data -> open bestand vehicles -> opslaan, en dan gebeurt er dit: (Hier staat: Kan het bestand C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\vehicles.ide niet maken. Controleer of het juiste pad en de juiste bestandsnaam zijn ingevoerd) (Wat bedoelen ze btw met pad?) Hoe los ik dit op? Anders kan ik ook niet mods toevoegen aan san andreas Bewerkt: 10 januari 2008 door The Brasco Reageren
Flitskikker Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Hoi The Brasco, Klik met je rechtermuisknop op het bestand "vehicles.ide" en kies vervolgens Eigenschappen. Haal daarna het vinkje weg bij "Alleen-lezen" Klik dan op Toepassen en vervolgens op OK. Dat zou moeten werken. Mvg, Flitskikker Reageren
The Brasco Geplaatst: 10 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Hoi The Brasco,Klik met je rechtermuisknop op het bestand "vehicles.ide" en kies vervolgens Eigenschappen. Haal daarna het vinkje weg bij "Alleen-lezen" Klik dan op Toepassen en vervolgens op OK. Dat zou moeten werken. Mvg, Flitskikker Bedankt voor je reactie maar het probleem blijft bestaan. Het is wel zo dat als ik bij het bestand vehicles.ide op Eigenschappen druk het alleen-lezen vinkje al weg is, maar als ik het vervolgens open en weer probeer op te slaan komt er weer de tekst: ''Kan het bestand C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\vehicles.ide niet maken.'' Controleer of het juiste pad en de juiste bestandsnaam zijn ingevoerd . Ik heb geen idee wat ze daar mee bedoelen omdat ik hem gewoon in dezelfde map opsla, zonder hem te veranderen of iets. Heb je misschien een idee hoe ik dat weg kan halen, zodat ik hem toch op kan slaan? Reageren
killerx73 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 heeey The Brasco... ik heb het zelfde probleem. ik wou graag mapeditor gebruiken en dan moet je bij "GTA San Andreas" alleen lezen uitvinken maar als je dat doe komt het gewoon steeds terug. Als iemand weet wat je hier aan kan doen hoor ik het graag. laters... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.