max96 Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Ik ben in de tweede stad waar je mike moet redden van de airport, als het busje kapot is moet je snel uit het vliegveld. Je moet dan naar een rode portal, maar als ik vlakbij de portal ben verdwijnt hij voor m'n neus. En je ziet nog steeds op dezelfde plek het driehoekje op de kaart. Ik kan dus niet meer verder Iemand een oplosing? Heb de missie al 6 keer gedaan en elke keer hetzelfde geval. Reageren
Donwell Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Normaal hoor je in de marker een wanted level te krijgen, die je moet afschudden door naar de Pay 'n Spray te gaan. Waarschijnlijk heb jij de cheat AEZAKMI gebruikt, gebruik hem nog eens en ga dan weer de marker in. Dan kun je de missie voltooien. Als je klaar bent, kun je de cheat wel weer activeren. De cheat AEZAKMI zorgt er overigens voor dat je nooit meer een wanted-level krijgt. Reageren
max96 Geplaatst: 10 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Normaal hoor je in de marker een wanted level te krijgen, die je moet afschudden door naar de Pay 'n Spray te gaan. Waarschijnlijk heb jij de cheat AEZAKMI gebruikt, gebruik hem nog eens en ga dan weer de marker in. Dan kun je de missie voltooien. Als je klaar bent, kun je de cheat wel weer activeren. De cheat AEZAKMI zorgt er overigens voor dat je nooit meer een wanted-level krijgt. Ja ik was er al achter, tog bdankt, post kan wehg:p Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.