Jump to content

World of Warcraft Error

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden,

Ik heb sinds kort het spel World of Warcraft gekocht. Ik helemaal blij dat het spel eindelijk klaar is met installeeren, krijg ik een error.

"Unable to validate game version. This may be caused by file corruption or the interface of another program."

Wie kan me helpen?

(ik heb alle patches en ik mis verder geen bestanden)

Geplaatst:

Probeer het nog eens met alle andere programma's af gesloten. Want hij zegt dat het ook door een ander programma kan komen.

Geplaatst: (bewerkt)

dat is dat je nog een patch moet downloade ik weet niet precies welke site maar je moet gwn ff googlen :cya:

mijn vriend had et ook

Bewerkt: door WALLAH
Geplaatst:

@ T@rget : Ik heb alle programma's dan afgesloten :Y maar het werkt niet.

@ WALLAH : Ik heb de nieuwste versie van WoW dus daar zal het niet aan liggen denk ik.

Geplaatst:

Het probleem komt best vaak voor, zo lees ik op internet. Het schijnt veroorzaakt te worden door een virus/trojan. Op deze pagina vind je meer informatie over het probleem en hoe het op te lossen valt. Scrol even naar het vijfde probleem, daar vind je verdere instructies.

Ik las overigens nog wel iets over het patch verhaal. Sommigen kregen het probleem na het installeren van een patch, waarschijnlijk door een corrupt bestand. In dat geval kun je als tweede optie ook nog even proberen om de laatste patch te installeren, ook al heb je die waarschijnlijk automatisch al. Het kan immers geen kwaad..

Geplaatst:
Het probleem komt best vaak voor, zo lees ik op internet. Het schijnt veroorzaakt te worden door een virus/trojan. Op deze pagina vind je meer informatie over het probleem en hoe het op te lossen valt. Scrol even naar het vijfde probleem, daar vind je verdere instructies.

Ik las overigens nog wel iets over het patch verhaal. Sommigen kregen het probleem na het installeren van een patch, waarschijnlijk door een corrupt bestand. In dat geval kun je als tweede optie ook nog even proberen om de laatste patch te installeren, ook al heb je die waarschijnlijk automatisch al. Het kan immers geen kwaad..

Ik had zelf al de virusscanner erop gegooid maar die vond niks.(Norton Antivirus 2003)

Ben nu de laatste patch aan het installeeren, hopen dat het werkt :Y .

Geplaatst:
Ik had zelf al de virusscanner erop gegooid maar die vond niks.(Norton Antivirus 2003)

Persoonlijk heb ik nooit echt goede ervaringen gehad met Norton, ik kreeg soms wel eens de indruk dat niet alles 'gezien' wordt. Op deze pagina vind je ook twee scanners die aangeraden worden om mee te scannen. Ik raad je aan om er één (of beide) te downloaden en te laten scannen. Als er niets gevonden wordt, dan kun je het probleem met een mogelijk virus of trojan denk ik wel uitsluiten. Ik hoop in ieder geval dat de patch het probleem verhelpt, maar anders is het ook nog mogelijk om een reparatieprogramma te downloaden die mogelijke corrupte bestanden vervangt.

Geplaatst:

Persoonlijk heb ik nooit echt goede ervaringen gehad met Norton, ik kreeg soms wel eens de indruk dat niet alles 'gezien' wordt. Op deze pagina vind je ook twee scanners die aangeraden worden om mee te scannen. Ik raad je aan om er één (of beide) te downloaden en te laten scannen. Als er niets gevonden wordt, dan kun je het probleem met een mogelijk virus of trojan denk ik wel uitsluiten. Ik hoop in ieder geval dat de patch het probleem verhelpt, maar anders is het ook nog mogelijk om een reparatieprogramma te downloaden die mogelijke corrupte bestanden vervangt.

`

:cya:

De patch downloaden hielp niet :N

Ik had de virusscanners gedownload maar die vonden ook niks :N

Heb het spel nu 2 keer gedeinstalleerd + PC restart, geen succes. :N

Nog andere opties? _O_

Geplaatst:
Nog andere opties?

Een mogelijke oplossing die nog openstaat, is het gebruik van het reparatieprogramma. Dat programma scant alle bestanden en vervangt de corrupte bestanden (als deze er zijn). Blijken deze er niet te zijn, dan rest nog de optie om op één of andere manier contact op te nemen met de klantenservice van Blizzard. Ik mag aannemen dat ze jou zo goed mogelijk proberen te helpen met de oplossing van het probleem.

Als ik de verschillende fora overigens nog even naloop, zijn er toch wel veel reacties die er op wijzen dat het waarschijnlijk toch een virus is. Ik raad je toch aan nog eens te scannen, maar dan met een andere scanner, zoals AVG.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik weet niet of dit probleem al is verholpen, maar er zit al een repair functie in als je het spel installeert. Als je hem geinstalleerd hebt, ga naar de map en open Repair, laat hem voltooien, en probeer opnieuw.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...