WALLAH Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 kan je LCS of VCS (op je psp) modden ? ik ben benieuwd Reageren
GTA_XP Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 (bewerkt) kan je LCS of VCS (op je psp) modden ? ik ben benieuwd Nee, je kan niet modden op PSP. Tenzij je een medewerker bent van R* Bewerkt: 10 januari 2008 door GTA_XP Reageren
WALLAH Geplaatst: 10 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 kan je LCS of VCS (op je psp) modden ? ik ben benieuwd Nee, je kan niet modden op PSP. Tenzij je een medewerker bent van R* ok bedankt Reageren
RoL0 Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 kan je LCS of VCS (op je psp) modden ? ik ben benieuwd Nee, je kan niet modden op PSP. Tenzij je een medewerker bent van R* Nou, een aantal dingen zijn WEL te modden, zoals het opslaanicoontje, opslaa-achtergrondje. De img-archieven zijn niet allemaar te openen (er missen .dir files). Ik heb nog niet gegoogled, maar die zijn ook vast wel te openen. Ook alle muziek uit het spel is te modden (dmv Sony Soundforce, ergens gelezen, dus niet zeker). Texures zijn in xtx-formaat, en ik weet niet hoe je die moet openen. Conclusie: er is dus wel degelijk wat te modden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.