Jump to content

ik kom niet verder bij 555 we tip

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo ik wil vragen of iemand mij tips kan geven bij de missie:555 we tip want als ik met de auto moet rijden bots ik de hele tijd en dan moet ik naar de garage en dan haal ik het niet omdat de tijd dan op is alvast bedankt hij is voor de PlayStaiton 2

Bewerkt: door kevinja

Nou, als het probleem vooral aan de auto licht is een mooie tip om op de tramrails te gaan rijden, je moet dan echt wel opletten voor tram's. Rijd wel zo hard als je kunt, want dit levert je meer tijd op voor de terugreis. Hier moet je echt heel rustig rijden, als je botst moet je weer naar de garage en moet het wel mislukken door het tijdgebrek. Ik zou proberen ongeveer 1:50 er over te doen, 1 minuut zou mooi zijn maar dit lukt denk ik echter niet. Als hij nog niet lukt kan je natuurlijk altijd in het Savegame gedeelte je savegame aanvragen: >klik<. Maar je moet dus vooral concentren/ je gedachten erbij houden ;).

Edit: Als je eventueel cheats gebruikt kan je gewoon 'GHOSTTOWN' gebruiken, dan spawnen er nauwelijk tot geen auto's meer ;).

Bewerkt: door Bigstijn

Doe gewoon de cheat voor alle levens als je dan in een auto zit zal de auto automatisch ook heel worden, lastiger wordt het als je geen cheats gebruikt 0_0

EDIT:Als je niet cheat kun je zijn maniertje gebruiken :D

Bewerkt: door hackman
Geplaatst:
Doe gewoon de cheat voor alle levens als je dan in een auto zit zal de auto automatisch ook heel worden, lastiger wordt het als je geen cheats gebruikt 0_0

ja maar als ik die cheat doe dan werkt hij niet dus hij doet dat niet bij die missie

Geplaatst:

ja maar als ik die cheat doe dan werkt hij niet dus hij doet dat niet bij die missie

Dat is vreemd, want als je een 'Health cheat' gebruikt wanneer je in een voertuig zit (Ongeacht of dat nou vliegtuig, auto of iets anders is), wordt het voertuig normaliter ook weer hersteld.

Of bedoelde je dat niet?

Ik heb nooit echt moeite gehad met die missie, rijd niet te langzaam, maar ook zeker niet te snel, probeer een balans te vinden tussen controle en snelheid.

Probeer desnoods over de stoep te rijden om het verkeer te ontwijken, al moet je dan wel oppassen voor voetgangers.

Geplaatst:

Dat is vreemd, want als je een 'Health cheat' gebruikt wanneer je in een voertuig zit (Ongeacht of dat nou vliegtuig, auto of iets anders is), wordt het voertuig normaliter ook weer hersteld.

Of bedoelde je dat niet?

Ik heb nooit echt moeite gehad met die missie, rijd niet te langzaam, maar ook zeker niet te snel, probeer een balans te vinden tussen controle en snelheid.

Probeer desnoods over de stoep te rijden om het verkeer te ontwijken, al moet je dan wel oppassen voor voetgangers.

Dat klopt inderdaad, het voertuig zal inderdaad hersteld worden maar de opdracht niet. Je moet dus terug gaan terwijl hij dan eigenlijk al feitelijk 'Heel' is. Dit is gewoon een bug, bij sommige missies heb je ook Car health, als je nu hesoyam gebruikt gaat er meestal een heel stuk af, deze missies gaan gewoon niet samen met cheats. Kijk nog eens naar de tips die Silverbyte en ik hebben gegeven, misschien heb jaar wat aan ;).

ik bedoelde wel de health cheat, en voor de duidelijkheid, liever niet op de stoep want je wordt afgeremt door de mensen die er staan, jij krijgt waarschijnlijk wanted-level en je botst misschien tegen lantaarnpalen ( wat mij altijd overkomt :schater: )

EDIT:Bij mij doet hij het altijd wel als ik de health cheat doe :?

Ik heb hem ook op Ps2 :duh:

Bewerkt: door hackman
Geplaatst:

Deze missie is gewoon een kwestie van vol gas op de heenweg en rustig rijden op de terugweg (en een beetje geluk dat er geen roekeloze rijders plots tegen je aanbotsen). Je hebt echt tijd genoeg om weer bij het hotel aan te komen, haastige spoed is nergens voor nodig. Succes!

• 2 weken later...
Geplaatst:

er zijn meer missies waarbij je als je cheats gebruikt er wat fout gaat. als je nou de auto zo snel mogelijk naar de garage brengt heb je nog redelijk wat tijd. brobeer dan op de terugweg de verkeersregels(grotendeels) te volgen. als je ziet dat er in de zijstraten auto's staan volg de regels zo niet ogen open houden en gassen. pas ook op als je wil afsnijden dat je geen gebouw raakt. en als je de parkeerplaats op gaat rij rustig en maak bochten waarvan je zeker bent dat je geen muur zal raken.

Geplaatst:

Heej,

Ik heb een kaart gemaakt met de aanbevolen route.

En rij bij gedeelte's waar het kan over tramsporen.

Auto's zullen daar namelijk niet komen.

555wetipmapvi4.png

Geplaatst:
Je kunt ook ''Alle auto's kunnen vliegen doen.'' ;)

Ja, maar dan beschadig je je auto als je moet landen, dus dat zou ik alleen doen op de heenweg!

Bij mij werkt de Health Cheat ook gewoon in die missie en dan heb ik de opdracht niet om hem nog een keer te repareren! :Y

En ik heb hem op de PC.

• 3 weken later...
Geplaatst:
Heej,

Ik heb een kaart gemaakt met de aanbevolen route.

En rij bij gedeelte's waar het kan over tramsporen.

Auto's zullen daar namelijk niet komen.

555wetipmapvi4.png

hey als je snel wilt zijn moet je als je bij het hotel wegrijdt als maar recht door gaan tot je recht op die kronkelweg uitkomt waar ook een savehuis is. en dan ga je links. als je dan als maar recht door rijdt kom je recht langs de garage. en dat is volgens mij veel korter dan die andere route. ik had ook moeite met die missie, maar je moet een beetje geluk hebben dat er niet te veel taxi's zijn want die zijn echt heel irritant.

eigenlijk is het gewoon een kwestie van blijven proberen als je geen cheats wil proberen.

groetjes guusje

Aangezien er nog geen link naar Wikigta is geplaatst:

Klik

Verder is het handig om de route al te rijden voor je hem in de missie zelf gaat afleggen. Je weet dan goed welke hoeken er voor je klaarstaan en de enige verassingen waar je nog voor kan staan zijn dan de auto's ;)

Bewerkt: door Jay;

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...