Jump to content

gta_sa probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste mensen van het gtaforum,

Ik heb een probleem met mijn gta_sa.

Ik heb GTA SA succesvol geinstalleerd + hij deed het goed.

Nadat ik alle .dll files van de SA map, naar C:/WINDOWS/System32 heb gezet, deed hij het niet meer..

(de reden waarom ik dit gedaan heb was omdat SA:MP het niet deed, en hij startte helemaal niks op toen ik een server aan klikte)

Ik heb hem opnieuw geinstalleerd, en daarna nog een keer, maar telkens kwam de error terug.

Deze error krijg ik de hele tijd:

-------------------------------------------------------------------------------------------

gta_sa.exe

In gta_exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.

Vertel Microsoft over dit probleem *BLABLABLABLA*

--------------------------------------------------------------------------------------------

Geplaatst:

Dit komt omdat jij Versie 2.0 van San Andreas hebt, oftewel Non Moddable. Sa-mp is een modificatie voor multiplayer, maar als speler weet jij dat denk ik wel. Nu is jou vraag denk ik, ik wil dus weer modden zodat ik sa-mp kan spelen. Hier kan je een patch vinden die je versie moddable maakt, overigens blijft het wel v2.00. Hier kan je die patch vinden: Patcher/ Downgrader.

Een andere oplossing kan zijn dat San Andreas de .exe niet kan berijken omdat misschien die map onleesbaar is. In dit geval kan je hem beter in Program files zetten, Sa-mp heeft dus geen verbinding met SA omdat hij deze ook echter niet kan bereiken, dus ik zou hem deïnstaleren, in Program files zetten, downgraden en vervolgens kan je weer sa-mp spelen.

Misschien heb al v1.00, dan zou ik echter alleen het 2de deel van mijn post opvolgen ;). Succes.

Geplaatst:

Ik heb alleen de .dll files in de system32 map gezet. De game map zit gewoon in C:/program files/Rockstar games/San andreas

(dus de ''normale'' map waarin het zou moeten zitten)

En ik heb het probleem ook als ik het spel gewoon in single player mode wil spelen..

HELP!

Geplaatst:
Ik heb alleen de .dll files in de system32 map gezet. De game map zit gewoon in C:/program files/Rockstar games/San andreas

(dus de ''normale'' map waarin het zou moeten zitten)

En ik heb het probleem ook als ik het spel gewoon in single player mode wil spelen..

HELP!

Waarom heb je ze daar eigenlijk ingezet? Anders zou ik je aanraden ze te verwijderen. Je kan tenslotte ook gewoon even deïnstaleren, en dan echt alles wat met San Andreas werkt te verwijderen, wel opletten met de files in System, het kan nog wel eens verkeert uitlopen als je de foute files delete! Ik raad je aan deze een voor een te verwijderen terwijl je dezelfde files in de rockstar map hebt openstaan, let hier dus echt mee op!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...