GTA-The-Best Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 help mijn virend heeft gta sa voor depc en heb de 100% savegame gedownload overigens is het een rar bestand en dan gaan we naar mijn documenten en gta sa (nog wat ) en zetten we de savegame neer maar hij werkt niet hij staat er niet tussen alleen big smoke en the beginning help Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Je moet de Savegame in Mijn documenten/GTA San Andreas User Files plaatsen, als je de Savegame niet kunt uitpakken kun je Winrar >>>hier<<< downloaden, Veel succes. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Je moet trouwens ook kijken welke versie je hebt, anders krijg je een fout melding in de engine terwijl hij een savegame laad. Je kan zo kijken welke versie je hebt, ga naar 'Mijn documenten'> 'D:/ C:' (Tenzij je iets anders hebt)> 'Program Files'> 'Rockstar Games'> 'GTA San Andreas'> 'Data'> 'Script'. Nu zie je waarschijnlijk (dit moet wel, kan niet anders) Script.img en main.scm staan, kijk vooral naar de script. Als je v1.00 hebt, zal bij script.img 568 KB staan. Als je v2.00 hebt, zal bij script.img 562 KB staan. Bij de meeste 'Downloadable savegames' staat genoteerd voor welke versie ze zijn . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.