iamyourghost Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Dit is echt stom !! ik ga altijd feesten langs de straten rennen en gooien . veel gevaarlijke dingen doen maar dat is gewoon dom van mij . Maar ik hoop dat ze erge dingen gaan doen dat dit niet gaat gebeuren HAHAHAHA Reageren
Wesley Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Strengste land qua vuurwerk..? Echt niet. Wel eens in Portugal geweest met oud en nieuw? Nou ik wel. Daar is het gewoon simpelweg verboden voor particulieren vuurwerk te kopen. Daar mogen enkel bedrijven en dergelijke vuurwerk aanschaffen en afsteken, meestal in de vorm van een evenement. Dat doen ze omdat ze vuurwerk afsteken te gevaarlijk vinden. En gelijk hebben ze. Jeetje, wat een rotgedoe altijd zeg rond oude en nieuw. Je kunt niet eens meer computeren zonder dat je in de verte het geluid van rotjes hoort, er zijn lui die er mensen mee bekogelen... Nee, ik ben voor deze nieuwe wetten Qua vuurwerk was Nederland wel de simpelste land met vuurwerk, samen met de Belgen en Duitsers. Maar wat er in Portugal gebeurt maakt me opzich niet véél uit, het gaat er om dat de vuurwerk-regels worden veranderd. Het is al jarenlang een traditie, dat we vuurwerk afsteken, en nu pas komen er strenge wetten. Ik ben duidelijk genoeg TEGEN deze wet, ik vind het maar pure onzin, laat die politie agentjes die elke dag op het bureau zitten, laat hun maar eens op de fiets door de straten rijden, ik weet gewoon bijna wel zeker dat alles dan al véél anders is. Want ik heb met Oud & Nieuw maar 1 keer politie in onze straat gezien, dus tja, op zich kan de regering zich beter ergens anders druk om maken. Want wat staat ons over een paar jaar te wachten? Helemaal geen vuurwerk meer? Of dan mag je zeker alleen nog maar vanaf 12 uur afsteken, nou één ding, ik vind dat wij Nederland de SLECHTE regering hebben van Europa, en tel Amerika er ook maar bij op. Onze regering maakt zich druk om véél dingen, wat geen eens nodig is, wat meer blauw op straat(politie) is een goed alternatief, i.p.v. de regels meteen te strenger te maken. Mijn mening Reageren
TheGuardian Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Ik ben het er deel wel mee eens. Natuurlijk voor de vuurwerk fanaten en mensen die er mee opassen en niet mee spelen is dit erg, dat ze hiervoor mee gestraft worden. Maar je hebt veel gekken die enorm gevaarlijk deden op de raarste plekken, vaak enorm veel vuurwerk hadden, en daarmee ook andere hun leven vaak in gevaar brengen. Juist door deze mensen moeten er dan ook deze regels toegepast worden voor andere mensen hun veiligheid. En daarmee ben ik het dan ook eens. Ik blijf het wel enorm jammer vinden voor de vuurwerk fanaten die het wel veilig doen met vuurwerk. Deze worden nu mee gestraft door de verpesters. Reageren
Jantje III Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Ik kan hier echt niet tegen deze k*t regering. Daar in die regering zitten alleen van die saaie mensen die bang zijn voor vuurwerk en het daarom het volk niet gunnen. Maarja je doet er niks aan als ze je het niet gunnen kan je er niks aan doen. Maar dan nog ik blijf het toch afsteken op de normale tijden en eigenlijk zou nou iedereen met al hun vuurwerk naar Den Haag moeten komen en heel de 2e kamer laten afbranden Muhahaha . Ik had ook nog gehoord dat er ongeveer de helft van Nederland tegen vuurwerk te zijn en dat ze dat hebben gevraagd. Nou als ik zou vragen en echt verschillende mensen dan zouden 16 van de 20 er niet tegen vuurwerk zijn. Nou ik denk dat er eigenlijk wel 20/20 zijn, want dan zouden ze eigenlijk de knallers afschaffen ofzo maar niet de siervuurwerk. Tenminste dat vinden die 4 mensen ongeveer denk ik. Maar waarom gaan ze nou ze sterk lopen de zeuren over vuurwerk als eigenlijk vindt ik in Nederland is het legaal om drugs te hebben en volgens mij zijn er meer drugs ongelukken (overdossisen) dan vuurwerk ongelukken. Dus verbied dan drugs en geen vuurwerk. OOH ik haat dit land met al hun onzin regels . Reageren
M4X Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Ik ben het er deel wel mee eens. Natuurlijk voor de vuurwerk fanaten en mensen die er mee opassen en niet mee spelen is dit erg, dat ze hiervoor mee gestraft worden. Maar je hebt veel gekken die enorm gevaarlijk deden op de raarste plekken, vaak enorm veel vuurwerk hadden, en daarmee ook andere hun leven vaak in gevaar brengen. Juist door deze mensen moeten er dan ook deze regels toegepast worden voor andere mensen hun veiligheid. En daarmee ben ik het dan ook eens. Ik blijf het wel enorm jammer vinden voor de vuurwerk fanaten die het wel veilig doen met vuurwerk. Deze worden nu mee gestraft door de verpesters. Daar heb je gelijk in, maar ik denk dat de regering hier dan weinig mee bereikt. Voor die verpesters is het een fluitje van een cent om even naar Belgie of Duitsland te rijden en te hele buurt te voorzien van illegaal vuurwerk. Daar ligt het probleem eigenlijk, want zonder illegaal vuurwerk hoor je slechts drie dagen wat geknal, en niet al eind november. Reageren
Capodaano Geplaatst: 10 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Ik snap niet waarom deze wet wordt aangsteld, want ook al gaat het door dan veranderd er bar weinig hoor en als het maar 2 dagen mag worden verkocht krijg je eindeloze rijen Reageren
Ruwie Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Van mij mogen ze die wet gerust in gaan voeren.. ik weet zeker dat niemand die ik ken zich daaraan gaat houden Dan krijg je massale tripjes naar Belgie en Duitsland om toch nog te halen. Ik maak me dus geen zorgen Reageren
Capodaano Geplaatst: 10 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 (bewerkt) Als ze ons vuurpijlen afnemen gooi ik eigenhandig een supervlinder in dat gebouw Ze gunnen het volk gewoon dat kleine pleziertje niet Ze handelen precies zoals mijn teamleidster. Er op hameren dat je niet van school terren af mag, naar de Plus (zit nog in de tweede) en dan tegelijkertijd de kantine duurder maken en snoep weghalen. Alsof ze je pushen toch te gaan Bewerkt: 10 januari 2008 door De Plag Reageren
RobbertR Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Als ze ons vuurpijlen afnemen gooi ik eigenhandig een supervlinder in dat gebouwZe gunnen het volk gewoon dat kleine pleziertje niet Explod? Of een Titanova Delova Reageren
SWYV Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 jongens, de regering wilt het beste voor de land en de veiligheid voor de land waar ze voor zorgen, het is hun job en dus zagen, lullen helpt niet hoor zelf ben ik VOOR en dus niet tegen Reageren
Scarface92 Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 De regering is weer bezig hoor, ik ga me hier zeker niet aan houden.. 1x per jaar zon leuke dag, straks gaan ze het helemaal afschaffen. Ze moeten zich eens een keer met wat anders bezig houden! Reageren
rubensanti Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 (bewerkt) Gaat toch niet door. Áls ze ermee instemmen dan krijg je toch protesten en rellen. Net als met dat 1040uren zootje? Interessert hun geen reet als er nu rellen gaan komen wel dan weet ik zeker dat er mensen met erg zware knallers gaan komen en er heel wat dingen vernield gaan worden want dan weet ik gewoon bijna zeker dat er mensen met explods, lawinepijlen en ground salutes en nog veel meer aankomen en de politie wegrend als een stel bange poesjes Als ze ons vuurpijlen afnemen gooi ik eigenhandig een supervlinder in dat gebouwZe gunnen het volk gewoon dat kleine pleziertje niet Explod? Of een Titanova Delova een cobra 6 nee toch maar een explod die is ietjes goedkoper Maar ik denk niet dat het gaat gebeuren want de regering loop anders heel wat centjes mis Bewerkt: 10 januari 2008 door rubensanti Reageren
Mania-92 Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Het leuke is dat je met deze nieuwe regels niets opschiet, of iemand nou om 10 uur 's morgens een defecte Italiaanse bom afsteekt of om 10 uur 's avonds, je hand vliegt er net zo hard af of het nou 's morgens of 's avonds is.. Daarnaast met zijn allen op één plek vuurwerk afsteken lijkt mij nou ook niet zo'n strak plan, vuurwerk afsteken met 80 man naast je. Reageren
EXIT Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 (bewerkt) belachelijk hoezo? vuurwerk, ik koop het niet omdat het mooi is, en voor de knal alleen kun je er ook nix mee, nee men wil dingen opblazen, zoals brievenbussen, tegen auto's, enz... want als bijv: de brandweer het afsteekt op een veilige plaats, is het even mooi om te zien dan als je zelf een pijl aansteekt. en dan nog eens een hoop zware metalen in de lucht geschoten word. en de regering loopt geen centjes mis ,want de schade elk jaar weegt niet op tegen het geld dat vuurwerk opbrengt voor de staat. en dat je zegt dat Nederland streng is, er zijn veeeeeeeeel landen waar geen vuurwerk mag verkocht worden Bewerkt: 11 januari 2008 door EXIT Reageren
tjoef Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 nou één ding, ik vind dat wij Nederland de SLECHTE regering hebben van Europa, en tel Amerika er ook maar bij op.Onze regering maakt zich druk om véél dingen, wat geen eens nodig is, wat meer blauw op straat(politie) is een goed alternatief, i.p.v. de regels meteen te strenger te maken. Mijn mening Wij (België) hebben een half jaar geen regering gehad En nu hebben we een interim regering Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.