Patos Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 - Vuurwerk mag pas afgestoken worden vanaf 10 uur s'avond ipv s'ochtends- Consumentenvuurwerk verboden - Er mag maar 2 dagen vuurwerk verkocht worden - Vaste plaats om vuurwerk af te steken Over dat laatste ben ik het dus echt niet eens. Dus volgens de regering zou je op een vaste plaats vuurwerk mogen afsteken. Laat mensen het nou maar gewoon doen waar ze zelf willen. Het is niet leuk om het de hele stad op een vaste plek te zijn. Het wordt dan gewoon te druk en dan is er te weinig ruimte om vuurwerk af te steken. Blizzard, Dat was 7 maanden geleden. Ze zijn nu van gedachte veranderd. Ze gaan i.p.v van 22:00 tot 02:00 , 18:00 tot 02:00 ( misschien ook niet ) En er komt geen vaste plek om vuurwerk af te steken. Maar ik zelf geloof er ook niet echt veel van , is gewoon weer wat slap-gelul van de regering Reageren
Wienish Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 - Vuurwerk mag pas afgestoken worden vanaf 10 uur s'avond ipv s'ochtends- Consumentenvuurwerk verboden - Er mag maar 2 dagen vuurwerk verkocht worden - Vaste plaats om vuurwerk af te steken Over dat laatste ben ik het dus echt niet eens. Dus volgens de regering zou je op een vaste plaats vuurwerk mogen afsteken. Laat mensen het nou maar gewoon doen waar ze zelf willen. Het is niet leuk om het de hele stad op een vaste plek te zijn. Het wordt dan gewoon te druk en dan is er te weinig ruimte om vuurwerk af te steken. Blizzard, Dat was 7 maanden geleden. Ze zijn nu van gedachte veranderd. Ze gaan i.p.v van 22:00 tot 02:00 , 18:00 tot 02:00 ( misschien ook niet ) En er komt geen vaste plek om vuurwerk af te steken. Maar ik zelf geloof er ook niet echt veel van , is gewoon weer wat slap-gelul van de regering 18:00 of 22:00, maakt niet uit.. Hier in Geleen (Limburg) hoor ik mensen knallen zodra het vuurwerk opgehaald mag worden.. Heerlijk, oud en nieuw, totdat je er achter komt dat je gewoon direct in slaap valt als je een bed ziet, omdat je al een tijdje niet meer kan slapen o.O Reageren
FerryN Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) Vuurwerk wetten, dat ze maar eerst de echte problemen gaan oplossen. Die homo's op de kabinethokkie, BTW moet omhoog, Belasting moet omhoog, benzine en sigaretten prijzen moeten omhoog. We betalen godverdomme het meeste aan die klootzakken die met 2 vingers in hun neus zitten, en zo bakken met geld krijgen, en het grappigste is nog, als ze een fucking boete rijden, dan mogen ze laten doorscheuren terwijl ze al facking te veel krijgen. En wat zitten die teringlijers te doen, vuurwerk wet aan te scherpen, kom op zeg. Dat ze maar eens dingen gaan doen die van belang zijn. Ga ze voor 1 dag de hele fucking kabinet op zijn kop zetten. Dat ze maar die grenzen dicht smijten, en die kut polen weer naar hun eigen land laten gaan, die om de haverklap dronken achter het stuur zitten. En niet eens Nederlands kunnen spreken. Als een Turk of Marokkaan hier komt, eerste wat ze krijgen is een inburgeringsplicht en moeten ze Nederlands kunnen, en die tyfus Polen komen met hun 1000en hier Nederland binnen stormen, en veroveren alle banen. Nederlandse kabinet is zo kut als wat. En dit geld ook voor die kut Duitsers, die hier alles liggen te veroveren. Bewerkt: 3 augustus 2008 door FerryN Reageren
Froop Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Die homo's op de kabinethokkie, BTW moet omhoog, Belasting moet omhoog, benzine en sigaretten prijzen moeten omhoog.We betalen godverdomme het meeste aan die klootzakken die met 2 vingers in hun neus zitten, en zo bakken met geld krijgen, en het grappigste is nog, als ze een fucking boete rijden, dan mogen ze laten doorscheuren terwijl ze al facking te veel krijgen. En wat zitten die teringlijers te doen, vuurwerk wet aan te scherpen, kom op zeg. Dat ze maar eens dingen gaan doen die van belang zijn. Ga ze voor 1 dag de hele fucking kabinet op zijn kop zetten. Dat ze maar die grenzen dicht smijten, en die kut polen weer naar hun eigen land laten gaan, die om de haverklap dronken achter het stuur zitten. En niet eens Nederlands kunnen spreken. Als een Turk of Marokkaan hier komt, eerste wat ze krijgen is een inburgeringsplicht en moeten ze Nederlands kunnen, en die tyfus Polen komen met hun 1000en hier Nederland binnen stormen, en veroveren alle banen. Nederlandse kabinet is zo kut als wat. En dit geld ook voor die kut Duitsers, die hier alles liggen te veroveren. Zeg, stomme mongool, daar gaat het toch helemaal niet om? Reageren
FerryN Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) Die homo's op de kabinethokkie, BTW moet omhoog, Belasting moet omhoog, benzine en sigaretten prijzen moeten omhoog.We betalen godverdomme het meeste aan die klootzakken die met 2 vingers in hun neus zitten, en zo bakken met geld krijgen, en het grappigste is nog, als ze een fucking boete rijden, dan mogen ze laten doorscheuren terwijl ze al facking te veel krijgen. En wat zitten die teringlijers te doen, vuurwerk wet aan te scherpen, kom op zeg. Dat ze maar eens dingen gaan doen die van belang zijn. Ga ze voor 1 dag de hele fucking kabinet op zijn kop zetten. Dat ze maar die grenzen dicht smijten, en die kut polen weer naar hun eigen land laten gaan, die om de haverklap dronken achter het stuur zitten. En niet eens Nederlands kunnen spreken. Als een Turk of Marokkaan hier komt, eerste wat ze krijgen is een inburgeringsplicht en moeten ze Nederlands kunnen, en die tyfus Polen komen met hun 1000en hier Nederland binnen stormen, en veroveren alle banen. Nederlandse kabinet is zo kut als wat. En dit geld ook voor die kut Duitsers, die hier alles liggen te veroveren. Zeg, stomme mongool, daar gaat het toch helemaal niet om? Nee, dat klopt, wat ik hiermee wil zeggen is, dat ze betere dingen hebben om over na te denken, dan over een dag in het jaar. En wie heeft jou de toestemming gegeven om mij een stomme mongool te noemen? Bewerkt: 3 augustus 2008 door FerryN Reageren
Daan007 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Wie heeft jou toestemming gegeven om het kabinet teringlijers te noemen? Reageren
Wesley Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Jongens toch, laten we het even gezellig houden We kunnen dit jaar nog genieten van de (best wel) lange vuurwerk tijd, en volgend jaar mogen we gewoon vanaf 6 uur 's avonds t/m 2 uur 's nachts afsteken (Niet dat ik me er aan ga houden ofzo). Reageren
Fuffie Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Wie heeft jou toestemming gegeven om het kabinet teringlijers te noemen? Jammer dat die XD smiley er niet is Oja, misschien kreeg hij wel toestemming ! Ik vind het schandalig, we mogen niks meer in Nederland ! Reageren
Froop Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) .. Zeg, stomme mongool, daar gaat het toch helemaal niet om? Nee, dat klopt, wat ik hiermee wil zeggen is, dat ze betere dingen hebben om over na te denken, dan over een dag in het jaar. En wie heeft jou de toestemming gegeven om mij een stomme mongool te noemen? Waarom noem je de mensen in het kabinet homo's? Je discrimineert, en je zou het geen haar beter kunnen. Teringlijers? Ik wens het je met alle plezier toe, kijken of je dan nog steeds zo los bent met dat woordje. En Polen? Wees er blij mee, die doen graag het werk waar jij je te goed voor voelt. Zonder de mensen die dat doen is het land toch een stuk slechter af. Smerige egoïst die je bent. Bewerkt: 3 augustus 2008 door Froop Reageren
FerryN Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) .. Zeg, stomme mongool, daar gaat het toch helemaal niet om? Nee, dat klopt, wat ik hiermee wil zeggen is, dat ze betere dingen hebben om over na te denken, dan over een dag in het jaar. En wie heeft jou de toestemming gegeven om mij een stomme mongool te noemen? Waarom noem je de mensen in het kabinet homo's? Je discrimineert, en je zou het geen haar beter kunnen. Teringlijers? Ik wens het je met alle plezier toe, kijken of je dan nog steeds zo los bent met dat woordje. En Polen? Wees er blij mee, die doen graag het werk waar jij je te goed voor voelt. Zonder de mensen die dat doen is het land toch een stuk slechter af. Smerige egoïst die je bent. Egoist? Omdat ze ook mijn beroep doen, waar ik voor studeer soms? Wat zou jij ervan zeggen als je jouw beroep zouden stelen, kijken of je dan ook zo gaat reageren. En die van de kabinet, als ze echt aan de mensen zouden denken, zouden ze niet zo hoog de btw en prijzen leggen. 75% van de prijs van sigaretten, waar gaat dat heen, JUIST, de kabinet. Ze verbieden rokende mensen in de horeca, maar leggen dan toch de prijzen omhoog, en stoppen minder in een pakje shag, wat klopt hier nou niet aan? Bewerkt: 3 augustus 2008 door FerryN Reageren
Daan007 Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Ze verbieden rokende mensen in de horeca, maar leggen dan toch de prijzen omhoog, en stoppen minder in een pakje shag, wat klopt hier nou niet aan? Ben ik nou zo slim of ben jou nou zo dom? Ze doen dat omdat ze willen dat mensen stoppen met roken. Heel simpel toch? Maar wat heeft dit te maken met dat het teringlijers zijn? En wat heeft het met dit topic te maken? En je bent nog maar net 16, als het goed is studeer je nergens voor. Reageren
Froop Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Egoist? Omdat ze ook mijn beroep doen, waar ik voor studeer soms?Wat zou jij ervan zeggen als je jouw beroep zouden stelen, kijken of je dan ook zo gaat reageren. En die van de kabinet, als ze echt aan de mensen zouden denken, zouden ze niet zo hoog de btw en prijzen leggen. 75% van de prijs van sigaretten, waar gaat dat heen, JUIST, de kabinet. Ze verbieden rokende mensen in de horeca, maar leggen dan toch de prijzen omhoog, en stoppen minder in een pakje shag, wat klopt hier nou niet aan? Waarom ga jij deze discussie aan? Beroep: Ik vind het knap dat jij studeert voor het werk van havenarbeider of plantsoendienstwerknemer. Kabinet: Waar gaat de BTW heen? Die had je al goed, respect man. Wat doet de overheid met BTW? Die gooit ze natuurlijk gewoon weg, ze pest mensen alleen maar. Het is dus zo dat van BTW een groot deel van alle overheidsuitgaven wordt bekostigd. Hoor ik je daar nou roepen dat je niet weet dat dat zo is? O.. het spijt me dat je dat niet hebt geleerd, is een pré. En waarom verhoogt men de prijzen ook? Om men van het roken af te helpen. Het schijnt zo te zijn, heb ik gehoord overigens, dat men van roken sneller nare ziektes oploopt, gemeen he? En de shag? Er wordt simpelweg meer uitgegeven aan kant-en klare sigaretten. Reageren
FerryN Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Ze verbieden rokende mensen in de horeca, maar leggen dan toch de prijzen omhoog, en stoppen minder in een pakje shag, wat klopt hier nou niet aan? Ben ik nou zo slim of ben jou nou zo dom? Ze doen dat omdat ze willen dat mensen stoppen met roken. Heel simpel toch? Maar wat heeft dit te maken met dat het teringlijers zijn? En wat heeft het met dit topic te maken? En je bent nog maar net 16, als het goed is studeer je nergens voor. Om mensen te laten stoppen? Man, dat is hetzelfde als ze de benzine prijzen extreem hoog leggen zodat mensen meer gaan 'carpoolen' of de fiets pakken, oh wacht dat doen ze al. Dat is haast dwangplicht, het is of je geld, waar je hard voor werkt, en sinds de euro er is, lijkt dat de lonen omlaag gaan, en de prijzen omhoog, of stoppen, en nog iets, sommige mensen kunnen niet stoppen, omdat ze het geestelijk of lichamelijk hebben, geestelijk kan je dus moeilijker stoppen. En sommige mensen hebebn al zat aan hun hoofd, en dus stoppen er niet bij kan. Zo is dat bij mijn moeder, ze heeft een depressie, en ze rookt, denk je dat ze met die depressie even kan stoppen? En ik ga Autotechnicus leren, een vervolg opleiding dus. Reageren
Fuffie Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Laten we gewoon stoppen met dit gesprek, anders gaan jullie nog uren verder Reageren
FerryN Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) Egoist? Omdat ze ook mijn beroep doen, waar ik voor studeer soms?Wat zou jij ervan zeggen als je jouw beroep zouden stelen, kijken of je dan ook zo gaat reageren. En die van de kabinet, als ze echt aan de mensen zouden denken, zouden ze niet zo hoog de btw en prijzen leggen. 75% van de prijs van sigaretten, waar gaat dat heen, JUIST, de kabinet. Ze verbieden rokende mensen in de horeca, maar leggen dan toch de prijzen omhoog, en stoppen minder in een pakje shag, wat klopt hier nou niet aan? Waarom ga jij deze discussie aan? Beroep: Ik vind het knap dat jij studeert voor het werk van havenarbeider of plantsoendienstwerknemer. Kabinet: Waar gaat de BTW heen? Die had je al goed, respect man. Wat doet de overheid met BTW? Die gooit ze natuurlijk gewoon weg, ze pest mensen alleen maar. Het is dus zo dat van BTW een groot deel van alle overheidsuitgaven wordt bekostigd. Hoor ik je daar nou roepen dat je niet weet dat dat zo is? O.. het spijt me dat je dat niet hebt geleerd, is een pré. En waarom verhoogt men de prijzen ook? Om men van het roken af te helpen. Het schijnt zo te zijn, heb ik gehoord overigens, dat men van roken sneller nare ziektes oploopt, gemeen he? En de shag? Er wordt simpelweg meer uitgegeven aan kant-en klare sigaretten. Dus als je gaat kijken wat iedere pool doet, kijk je richting havenarbeider of plantsoendienstarbeider? Ja, btw, ik snap dat die niet alleen voor hunzelf word gebruikt, natuurlijk gaat deze ook naar andere dingen, maar hoeveel procenten ervan? Dat weten we niet. En de uitgaves van beatrix aan d'r boot en huisie, daar werd ook mee geknoeit, en dat die uitgaves hoger waren dan op paier stonden. En dat mensen van roken ziektes kunnen krijgen, snap ik ook, maar om daarvoor de prijzen als een gek omhoog te draaien, sure. Bewerkt: 3 augustus 2008 door FerryN Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.