tombatselier Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 ik zit nu aan the end of line( ) maar heb ff vraagje over kan je brandweermissie uitspele en dan gewoon met die brand in smokes house door de brand lope ps : tips ook welkom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 dat denk ik wel als je dat allemaal hebt gehaald ben je brandveilig om dat zo maar ff te zeggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 ik zit nu aan the end of line( ) maar heb ff vraagje overkan je brandweermissie uitspele en dan gewoon met die brand in smokes house door de brand lope ps : tips ook welkom Ja dan moet je tot level 12 halen.. En als je dat haalt word je brandveilig dan kan je gewoon door vuur heen lopen, zoals mastermind zei Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Devsio Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 12 missies van politie/ziekenauto is ook wel handig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 antwoord gegeven ...slot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 nou er zit geen slot op hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShadowOps Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Alweer bedankt van die brandweer en politie wist ik nog niet. maar wat geberut er met de politie dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Alweer bedankt van die brandweer en politie wist ik nog niet. maar wat geberut er met de politie dan? als je bij de politie het 12 level haald krijg je 150 armor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShadowOps Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 als je bij de politie het 12 level haald krijg je 150 armor ok, maar als je de ambulace missie haald krijg je dan 50 of gelijk max health 200? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 als je bij de politie het 12 level haald krijg je 150 armor ok, maar als je de ambulace missie haald krijg je dan 50 of gelijk max health 200? Dan krijg je Max. Health Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShadowOps Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Dan krijg je Max. Health ik snap het nog niet <_< Dus als je de politie missie niet speelt en je doet de ambulace missie krijg je in een keer max health? of 50 erbij? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Dan krijg je Max. Health ik snap het nog niet <_< Dus als je de politie missie niet speelt en je doet de ambulace missie krijg je in een keer max health? of 50 erbij? Als je 12 missies van ambulance doet krijg je Max. Health en van polite Max. Armor.. snap je? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.