Mania-92 Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 heo doe ik deze missie iemand tips het eerst lukt nog wel er heel veel verschillende precies achter elkaar komen dan gaat het fout Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 (bewerkt) Hier is al een topic over: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...e's+a+beach Bewerkt: 17 januari 2005 door Sultan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_MaRc_ Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 heo doe ik deze missie iemand tips het eerst lukt nog wel er heel veel verschillende precies achter elkaar komen dan gaat het fout kun je wat meer over de missie uitleggen... kweej sow niej wat ie inhoud... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 ik had er ook last mee vroeger. ik zal een paar tips geven 1)oefenen 2)nog oefenen 3)luister goed naar de muziek, vooral op de beat 4)juist een beetje voor de X, O, ^ of vierkant in het cirkeltje komen moet je al klikken (ongeveer als het teken er voor de helft overkomt) Hoe meer je achtereen juist hebt hoe meer punten je krijgt Daarna moet je dat busje nemen en wegrijden, maar pas op ze zitten achter je aan :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Slotje (zijn al te veel topic over) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts