ll.mulder Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Er zijn vast wel meer mapping sites, maar helaas kan ik ze niet vinden Ik vind mappen namelijk niet zo leuk en ben er ook niet zo goed in, dus wou ik een map downloaden deze strippen, en dan naar mijn wensen scripten. Bestaan er nog meer gta2 maps sites? Lar Reageren
Lantyz Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Niet zo gek veel. Ik denk dat de Gouranga Map Vault de beste optie is. Bedenk overigens wel dat niet iedere modder het prettig vindt dat je diens map hergebruikt (tenzij het puur voor eigen gebruik is, uiteraard). Reageren
ll.mulder Geplaatst: 11 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 (bewerkt) Niet zo gek veel. Ik denk dat de Gouranga Map Vault de beste optie is. Bedenk overigens wel dat niet iedere modder het prettig vindt dat je diens map hergebruikt (tenzij het puur voor eigen gebruik is, uiteraard). Eigen gebruik. Lars EDIT: Nu zitten hier geen plaatjes bij:( Mijn doel is op een multiplayer te maken voor 1 tegen 1, dus de map hoeft niet groot te zijn, Ik wil dus 2 het liefst duidelijk aparte gebieden. En daar stop ik dan een gang in zodat je dus tegen elkaar speelt en dat je beide een gang aan je zij hebt. Zoiets als jou map lantyz maar dan maar 2 gangs en 2 eilanden, (gebieden), Ik ben eraan begonnen maar het ziet er niet uit. Lars Bewerkt: 11 januari 2008 door ll.mulder Reageren
Lantyz Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Island Hopper is ooit met dat idee begonnen. Het eiland rechtsonder heb ik pas later toegevoegd en daarna is het nogal uit de kluiten gegroeid. Als je al een idee in je hoofd hebt van hoe de map er ongeveer uit moet zien, vrees ik dat je lang kunt zoeken. Sowieso zijn er vrij weinig kleine maps in omloop. Kan je anders het begin van je map plaatsen? Wellicht kan ik er mee aan de slag. Reageren
ll.mulder Geplaatst: 11 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 (bewerkt) Is goed het stelt niks voor 3 huizen heb ik pas en een weg zonder bocht. Heb ik een 2 uur overgedaan, zo komt het natuurlijk nooit af, daarom had ik het idee om een map te 'stelen' en te bewerken en dan weer te scripten. Lars EDIT: Het uploaden is gefaald. Dit type bestand kan niet worden bijgevoegd Bewerkt: 11 januari 2008 door ll.mulder Reageren
Lantyz Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Je moet het bestand eerst inpakken met bijvoorbeeld Winzip of Winrar voordat je het kunt uploaden. Als het level nog niet veel voorstelt, is het misschien handig om een schetje te maken van wat je voor ogen had. Reageren
ll.mulder Geplaatst: 11 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 (bewerkt) Oke ik rar het even voor je in Schets komt eraan ik paint wat voor je. Lars Verder ook geen carshops of carcrusher metros en treinen. Lars_Map.rar Bewerkt: 11 januari 2008 door Lantyz Reageren
Lantyz Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Ik ben lekker aan het knutselen. Hieronder alvast een sneak-preview van het eerste eiland en de brug. Als je nog speciale wensen hebt, hoor ik het graag. Reageren
ll.mulder Geplaatst: 11 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Nou ik vind het echt geweldig ik heb verder geen wensen, behalve dat ik geen metro's treinen carcrushers en ander moeilijkbare script dingen erin wil, ik heb wel script ervaring met linux maar ik wou toch nog niet het HARD gedeelte doen zeg maar. Lars Reageren
Lantyz Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Hier alvast een eerste versie van de map. Het wegennet is compleet en het eerste eiland is voor een groot gedeelte voltooid. Ik heb de twee gangs reeds toegevoegd, maar deze kunnen uiteraard nog aan alle kanten veranderd worden. lrs.zip Reageren
ll.mulder Geplaatst: 14 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 (bewerkt) Hier alvast een eerste versie van de map. Het wegennet is compleet en het eerste eiland is voor een groot gedeelte voltooid. Ik heb de twee gangs reeds toegevoegd, maar deze kunnen uiteraard nog aan alle kanten veranderd worden. Hoe bedoel je dat precies, bij het scripten komen de eigenschappen toch pas? Of bedoel je de zone? En ik heb je map islands gespeelt,, of je niet teveel wegen we maken die ergens onderdoor gaan?, dat je even niet je auto ziet en zo:P Lars Bewerkt: 14 januari 2008 door ll.mulder Reageren
Lantyz Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Hoe bedoel je dat precies, bij het scripten komen de eigenschappen toch pas? Of bedoel je de zone? Ik heb alvast een script in elkaar gedraait om te kijken of alles naar behoren werkt en daarbij heb ik de gangs alvast aan toegevoegd. Maar deze gangs zijn dus gewoon placeholders en kunnen dus nog aan alle wensen aangepast worden. En ik heb je map islands gespeelt,, of je niet teveel wegen we maken die ergens onderdoor gaan?, dat je even niet je auto ziet en zo:PLars Sowieso wil ik niet al te veel meer aan het wegennet veranderen als het een map voor slechts twee personen is. Wat betreft bruggen en tunnels, ik maak zelden overkappingen boven een weg van meer dan twee tiles breed. Als een weg langer dan vier tiles onderdoor gaat, zorg ik ervoor dat de tiles aan de randen doorzichtig zijn, zodat je je auto eronder kunt zien. Reageren
ll.mulder Geplaatst: 14 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 (bewerkt) Ik vind de map geweldig , alleen snap ik niet wat mijn 2 huisjes daar nou doen zo op een eiland zonder brug er naar toe?, of moeten die nog verplaatst worden? En dan vraag 2, als je nog niet teveel werk in het script hebt gestoken, of ik het dan ook mag doen. Ik wil graag even ervarig opdoen. Dat was eigenlijks de halfe opzet. Alvast bedankt voor deze prachtige map. Lars Edit nog 2 vraagjes, 1. ik wou graag nog 1 Ding in mn spel, namelijk de max paint. Om politie te losen, Of je die er in wou zetten? Op elk eiland 1? 2. Of jij dan dit zou willen doen: Een gebouw maken Een weg aanleggen Water toevoegen en animaties maken Hellingen, hoeken en andere vormen maken Tiles doorzichtig maken collission info rand van het level Belichting toevoegen Zones plaatsen Je level in het spel zetten Carshops plaatsen Gangs toevoegen Een plattegrond van je level maken En of ik dan dit mag doen: Het basis-script Je script in het spel zetten Het plaatsen van objecten, PowerUps & wapens Het plaatsen van wagens Het plaatsen van CarShops Het toevoegen van gangs Een Multiplayer Script maken. Lars Die Vercetty/Dias mansion ziet er goet uit, je hebt hier duidelijk ervaring mee. (dit is NIET sarcasties bedoeld, het ziet er echt goed uit!) Dat is niet de vercetti maison:P:p denk ik. EDIT: Het zou ook wel kunnen , maar mijn eerdere maison zit er niet meer in, in iedergeval heeft lantyz wel ervaring maar dat wisten de meesten ook al wel:P Lars Bewerkt: 15 januari 2008 door Lantyz Reageren
Lantyz Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Ik vind de map geweldig , alleen snap ik niet wat mijn 2 huisjes daar nou doen zo op een eiland zonder brug er naar toe?, of moeten die nog verplaatst worden? [...] Die Vercetty/Dias mansion ziet er goet uit, je hebt hier duidelijk ervaring mee. (dit is NIET sarcasties bedoeld, het ziet er echt goed uit!)Dat is niet de vercetti maison:P:p denk ik. Ik heb jouw gebouwen gekopieerd naar deze map en heb het Vercetti Estate als uitgangspunt gebruikt. Ik ben wel zo vrij geweest het gebouw hier en daar wat aan te passen. Je twee andere huizen staan er nog als kladblok. En dan vraag 2, als je nog niet teveel werk in het script hebt gestoken, of ik het dan ook mag doen. Ik wil graag even ervarig opdoen. Dat was eigenlijks de halfe opzet. Alvast bedankt voor deze prachtige map. Tuurlijk. Het script dat ik nu gemaakt heb dient alleen om het testen mogelijk te maken. 1. ik wou graag nog 1 Ding in mn spel, namelijk de max paint. Om politie te losen, Of je die er in wou zetten? Op elk eiland 1? Komt in orde. De daadwerkelijke carshop wordt wel met het script geplaatst, maar dit is vrij eenvoudig (zie hier). Reageren
ll.mulder Geplaatst: 15 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 (bewerkt) Oke, ik weet dat je de daadwerkelijke carshop moet scripten, ik heb je toturial als eens goed doorgelezen. Maar ik bedoel dus het gebouwtje, zoals je zelf al zegt. Het viel me trouwens op bij het testen dat ik maar 1 politie auto zag, terwijl ik cops aan had staan. Dit komt doordat er geen politieburo zone is ingesteld? Lars Vordert het al?, zo ja zou je dan weer een tussendoortje online kunnen zetten? Sorry van de opdringerigheid. Lars Bewerkt: 16 januari 2008 door ll.mulder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.