Jacobus Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Oke, ik weet dat je de daadwerkelijke carshop moet scripten, ik heb je toturial als eens goed doorgelezen. Maar ik bedoel dus het gebouwtje, zoals je zelf al zegt. Het viel me trouwens op bij het testen dat ik maar 1 politie auto zag, terwijl ik cops aan had staan. Dit komt doordat er geen politieburo zone is ingesteld?Lars Vordert het al?, zo ja zou je dan weer een tussendoortje online kunnen zetten? Sorry van de opdringerigheid. Lars hey ik heb ze allemaal hier krijg je ze Reageren
Lantyz Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Het viel me trouwens op bij het testen dat ik maar 1 politie auto zag, terwijl ik cops aan had staan. Dit komt doordat er geen politieburo zone is ingesteld? Nee, dat komt doordat ik voor het tijdelijke script de zone-info van een van mijn andere maps heb gekopieerd. Hierin stond het aantal cop cars per 1000 op '0' ingesteld. Dit wordt opgelost als het level correcte zone-info krijgt. Vordert het al?, zo ja zou je dan weer een tussendoortje online kunnen zetten? Sorry van de opdringerigheid. De spray shops staan er in, maar voor de rest heb ik deze week niet veel kunnen doen. Als het tweede level vorm begint te krijgen zal ik weer een versie uploaden. @Jacobus: Dit topic gaat over een eigengemaakt level, niet over plattegronden van de originele levels. Merk op dat dit het GTA2 modding forum is. Reageren
ll.mulder Geplaatst: 16 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Oke, maar ik vind het leuk om vooruitgang te zien, maar neem de tijd 0 op 1000 en toch had ik er 1 achter me aan Het oorspronkelijke idee was om dus het eiland van vercettie en het eiland van de streetwannabees na te maken. Dus mischien als je nog niet begonnen bent kun je de huizen er wat verwaarloosd bijzetten?, en dichter op elkaar? Lars Reageren
Kaneda1 Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 veel geluk lars, maar GTA 2 boeit me eigenlijk nix... geef mij maar GTA SA btw Lantyz, je brug ziet er best wel chill uit... Reageren
Lantyz Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Update van de map. Het tweede eiland is nu ook ingevuld. Het eiland baseren op Prawn Island was geen succes, dus ik heb de artistieke vrijheid genomen het level te baseren op de industriële tiles van het Downtown District. Het wegennet van beide eilanden is puntsymmetrisch, maar de bebouwing is uiteraard anders. Er zijn allerlei plekken waar je wapens of power-ups kunt laten spawnen, de carshops staan er, de gang- en restartzones zijn aangebracht, etc. En alles kan natuurlijk nog naar wens worden aangepast. EDIT: Verkeerde map geüpload... Zie post hieronder. Reageren
ll.mulder Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 (bewerkt) IK DACHT LAATSTE REACTIE LANTYZ En ja daar is die versie 0.2:D Dus is de map nu zeg maar af.? Klaar om te scripten? Lars EDIT: huh ik krijg 1 eiland die niet klopt? Allemaal tiles op plekken waar ze niet horen en er is maar 1 eiland het bestand heet swt. Lars Bewerkt: 22 januari 2008 door ll.mulder Reageren
Lantyz Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Woops, verkeerde map geüploadt. :$ Dit is wel de goede: lrs.rar Reageren
ll.mulder Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Woops, verkeerde map geüploadt. :$ Dit is wel de goede: danku, en nu kan ik dus scripten? er hoeft niks meer aan de map te gebeuren? Lars Reageren
CarThief Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 (bewerkt) Wat komt er eigenlijk in de map? Missies? Multiplayer? Ben ook wel benieuwd wat het word. Vooral nieuwe multiplayer maps zijn wel interessant. Heb al over de 380 ofzo MMP's, toen ik laatst keek in de Game hunter. Ondanks dat er ook wat test maps tussen zitten. Edit: Ik merk het. Dat herrinert me ook aan iets anders... Ik probeerde ooit eens tag in een kleine standart MP map. Maar de map was blijkbaar een ge-edite versie van orgineel, met verschillende gangs die vijanden aanvielen. Later nooit meer terug gevonden. Was wel interessant... Bewerkt: 23 januari 2008 door CarThief Reageren
ll.mulder Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) Wat komt er eigenlijk in de map? Missies? Multiplayer?Ben ook wel benieuwd wat het word. Vooral nieuwe multiplayer maps zijn wel interessant. Heb al over de 380 ofzo MMP's, toen ik laatst keek in de Game hunter. Ondanks dat er ook wat test maps tussen zitten. Lees het topic volledig en gij zal er achterkomen. GENERATOR uzibasis1 = ( 103.5 , 119.5 , 3.0 ) 0 COLLECT_01 1800 2700 15GENERATOR molotovbasis1 = ( 104.5 , 119.5 , 3.0 ) 0 COLLECT_04 1800 2700 10 GENERATOR healthbasis1 = ( 105.5 , 119.5 , 3.0 ) 0 COLLECT_30 1800 2700 1 GENERATOR armorbasis1 = ( 106.5 , 119.5 , 3.0 ) 0 COLLECT_31 1800 2700 1 GENERATOR gangbasis1 = (104.5 , 113.5 , 4.0 ) 180 COLLECT_40 1800 2700 1 GENERATOR uzibasis2 = (144.5 , 100.5 , 3.0 ) 0 COLLECT_01 1800 2700 15 GENERATOR molotovbasis2 = ( 145.5 , 100.5 , 3.0 ) 0 COLLECT_04 1800 2700 10 GENERATOR healthbasis2 = ( 146.5 , 100.5 , 3.0 ) 0 COLLECT_30 1800 2700 1 GENERATOR armorbasis2 = ( 143.5 , 101.5 , 3.0 ) 90 COLLECT_31 1800 2700 1 GENERATOR gangbasis2 = (143.5 , 102.5 , 3.0 ) 90 COLLECT_40 1800 2700 1 CAR_DATA gangcar1 = ( 146.5 , 104.5 , 3 .0 ) 20 0 ISETTA CAR_DATA gangcar2 = ( 104.5 , 111.5 , 3 .0 ) 2 90 VTYPE OBJ_DATA sprayshopa = ( 111.5 , 123.5 , 2.0 ) 0 CAR_SHOP 9 OBJ_DATA sprayshopb = ( 141.5 , 93.5 , 2.0 ) 0 CAR_SHOP 35 PLAYER_PED playera = ( 104.5 , 112.5 , 4.0 ) 13 180 LEVELSTART SWITCH_GENERATOR ( uzibasis1 , ON ) SWITCH_GENERATOR ( molotovbasis1 , ON ) SWITCH_GENERATOR ( healthbasis1 , ON ) SWITCH_GENERATOR ( armorbasis1 , ON ) SWITCH_GENERATOR ( gangbasis1 , ON ) SWITCH_GENERATOR ( uzibasis2 , ON ) SWITCH_GENERATOR ( molotovbasis2 , ON ) SWITCH_GENERATOR ( healthbasis2 , ON ) SWITCH_GENERATOR ( armorbasis2 , ON ) SWITCH_GENERATOR ( gangbasis2 , ON ) LEVELEND Dit heb ik tot nu toe, nu nog de gangs maar, wat is dit lantyz? Gangzonenaam: De naam van de Gangzone die je in de mapeditor hebt ingevoerd. Wat heb je ingevoerd? Lars Lars Bewerkt: 23 januari 2008 door ll.mulder Reageren
Lantyz Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Bij het instellen van gangs moet je in de map een gang- en infozone plaatsen. Deze zones heb ik reeds geplaatst, ze heten respectievelijk grngang, grninfo voor de linkergang, en redgang en redinfo voor de rechtergang. Je kunt dit opzoeken door in worldview met de rechtermuisknop op de zone te klikken en 'edit' te kiezen. Reageren
ll.mulder Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 GENERATOR uzibasis1 = ( 103.5 , 119.5 , 3.0 ) 0 COLLECT_01 1800 2700 15GENERATOR molotovbasis1 = ( 104.5 , 119.5 , 3.0 ) 0 COLLECT_04 1800 2700 10 GENERATOR healthbasis1 = ( 105.5 , 119.5 , 3.0 ) 0 COLLECT_30 1800 2700 1 GENERATOR armorbasis1 = ( 106.5 , 119.5 , 3.0 ) 0 COLLECT_31 1800 2700 1 GENERATOR gangbasis1 = (104.5 , 113.5 , 4.0 ) 180 COLLECT_40 1800 2700 1 GENERATOR uzibasis2 = (144.5 , 100.5 , 3.0 ) 0 COLLECT_01 1800 2700 15 GENERATOR molotovbasis2 = ( 145.5 , 100.5 , 3.0 ) 0 COLLECT_04 1800 2700 10 GENERATOR healthbasis2 = ( 146.5 , 100.5 , 3.0 ) 0 COLLECT_30 1800 2700 1 GENERATOR armorbasis2 = ( 143.5 , 101.5 , 3.0 ) 90 COLLECT_31 1800 2700 1 GENERATOR gangbasis2 = (143.5 , 102.5 , 3.0 ) 90 COLLECT_40 1800 2700 1 CAR_DATA gangcara = ( 104.5 , 111.5 , 3 .0 ) 2 90 VTYPE CAR_DATA gangcarb = ( 146.5 , 104.5 , 3 .0 ) 20 0 ISETTA OBJ_DATA sprayshopa = ( 111.5 , 123.5 , 2.0 ) 0 CAR_SHOP 9 OBJ_DATA sprayshopb = ( 141.5 , 93.5 , 2.0 ) 0 CAR_SHOP 35 SET_GANG_INFO ( grngang , 13 , PISTOL , PISTOL , PISTOL , 1 , 104.5 , 116.5 , 6.0 , 1 , VTYPE , 2 ) SET_GANG_INFO ( redgang , 11 , PISTOL , PISTOL , PISTOL , 7 , 141.5 , 103.5 , 6.0 , 1 , ISETTA , 20 ) SET_GANG_KILL_REACTION ( grngang , redgang , 1 ) SET_GANG_KILL_REACTION ( redgang , grngang , 1 ) MAP_ZONE grngang = ( 100 , 25, 20 , 2 , 200 , 1 , 1 , 0 , 40 , 1 , 10 ) MAP_ZONE redgang = ( 100 , 25, 20 , 2 , 200 , 1 , 1 , 0 , 40 , 1 , 10 ) PLAYER_PED playera = ( 104.5 , 112.5 , 4.0 ) 13 180 PLAYER_PED Playerb = ( 150.5 , 105.5 , 3.0 ) 11 0 LEVELSTART SWITCH_GENERATOR ( uzibasis1 , ON ) SWITCH_GENERATOR ( molotovbasis1 , ON ) SWITCH_GENERATOR ( healthbasis1 , ON ) SWITCH_GENERATOR ( armorbasis1 , ON ) SWITCH_GENERATOR ( gangbasis1 , ON ) SWITCH_GENERATOR ( uzibasis2 , ON ) SWITCH_GENERATOR ( molotovbasis2 , ON ) SWITCH_GENERATOR ( healthbasis2 , ON ) SWITCH_GENERATOR ( armorbasis2 , ON ) SWITCH_GENERATOR ( gangbasis2 , ON ) LEVELEND Dit is het script geworden, word vast nog wel aangepast maar eerst maar een spelen, nou is het geval dat mijn script compiler steedst uitvalt als ik iets load. Zou iemand voor mij dit even willen converten en online willen zetten? Lars Reageren
Lantyz Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Gecompileerd script in de bijlage. Ik heb de volgende fouten in het script gecorrigeerd: CAR_DATA gangcara = ( 104.5 , 111.5 , 3.0 ) 2 90 VTYPE //3 .0 gewijzigd in 3.0 CAR_DATA gangcarb = ( 146.5 , 104.5 , 3.0 ) 20 0 ISETTA //3 .0 gewijzigd in 3.0 MAP_ZONE grninfo = ( 100 , 25, 20 , 2 , 200 , 1 , 1 , 0 , 40 , 1 , 10 ) // grngang gewijzigd in grninfo MAP_ZONE redinfo = ( 100 , 25, 20 , 2 , 200 , 1 , 1 , 0 , 40 , 1 , 10 ) // redgang gewijzigd in redinfo Als je compiler steeds crasht schiet het natuurlijk niet op. Gaat het fout zodra je een script probeert te compileren, of direct wanneer je het script opent met de compiler? Los hiervan, aangezien het topic inmiddels over meer dan mapping alleen gaat, kan ik het topic verplaatsen naar het "overige" GTA2 moddingforum. Als je een naam voor de map hebt, zet ik die gelijk in de titel. Ik heb persoonlijk niet zoveel op met mijn eigen naam als levelnaam (zoals je voorstelde), maar iets met "Bridge" lijkt me inderdaad wel passend. lrs_2p.rar Reageren
ll.mulder Geplaatst: 25 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 (bewerkt) Gecompileerd script in de bijlage. Ik heb de volgende fouten in het script gecorrigeerd: CAR_DATA gangcara = ( 104.5 , 111.5 , 3.0 ) 2 90 VTYPE //3 .0 gewijzigd in 3.0 CAR_DATA gangcarb = ( 146.5 , 104.5 , 3.0 ) 20 0 ISETTA //3 .0 gewijzigd in 3.0 MAP_ZONE grninfo = ( 100 , 25, 20 , 2 , 200 , 1 , 1 , 0 , 40 , 1 , 10 ) // grngang gewijzigd in grninfo MAP_ZONE redinfo = ( 100 , 25, 20 , 2 , 200 , 1 , 1 , 0 , 40 , 1 , 10 ) // redgang gewijzigd in redinfo Als je compiler steeds crasht schiet het natuurlijk niet op. Gaat het fout zodra je een script probeert te compileren, of direct wanneer je het script opent met de compiler? Los hiervan, aangezien het topic inmiddels over meer dan mapping alleen gaat, kan ik het topic verplaatsen naar het "overige" GTA2 moddingforum. Als je een naam voor de map hebt, zet ik die gelijk in de titel. Ik heb persoonlijk niet zoveel op met mijn eigen naam als levelnaam (zoals je voorstelde), maar iets met "Bridge" lijkt me inderdaad wel passend. Goed idee, L-Bridge? Van Lantyz en lars Hij crasht niet, hij valt uit, zodra ik iets load. Hij crasht dus wel, maar niet met een error. EDIT: Ik zou graag een schoon topic willen maken voor de promotie van deze map, geen probleem lijkt me? Lars Bewerkt: 25 januari 2008 door ll.mulder Reageren
Lantyz Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Topic hernoemd en verplaatst. Nieuw topic te zijner tijd is natuurlijk geen probleem. In de bijlage zit een testscript. Kun je kijken of je die wel kunt openen en compileren met de compiler? tst.rar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.