Mr. Sugo Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Goedenavond allemaal, Weet iemand hier toevallig hoe je een .ISN bestand opent? Met welk programma ofzo? Alvast bedankt, Mr. Sugo. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 10 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 (bewerkt) InstallShield Ja, moet ik dat downloaden en dan gewoon laten draaien? EDIT: Waar moet ik het downloaden Volgens mij moet ik hiervoor betalen Bewerkt: 10 januari 2008 door Mr. Sugo Reageren
Arjen Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Volgens mij zit dit normaal altijd in Windows. Onder welke OS draai je? Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 10 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 (bewerkt) Volgens mij zit dit normaal altijd in Windows. Onder welke OS draai je? Eehmm OS = Operate System tog? ben niet zo handig met PC's Ik heb Windows XP Service Pack 2 Bewerkt: 10 januari 2008 door Mr. Sugo Reageren
Arjen Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Op Google kom ik niet verder dan deze website: ISN File Extension Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 11 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Op Google kom ik niet verder dan deze website: ISN File Extension Die vond ik zelf ook al maar dat kun je niet downloaden ofzo en er staat dat Windows zelf het bestand kan openen maar als ik het bestand probeer te openen krijg ik dat van Op internet kijken naar programma's voor dit bestand. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Volgens mij is dit bestand onderdeel van een programma installatie. je moet het installeren vanuit een .exe bestand. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Volgens Filext is een een bestand dat InfoStore Pro gebruikt, wat je hier kunt downloaden: Klik. Waar heb je het ISN bestand eigenlijk gevonden? Mvg, Flitskikker Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 12 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Volgens Filext is een een bestand dat InfoStore Pro gebruikt, wat je hier kunt downloaden: Klik.Waar heb je het ISN bestand eigenlijk gevonden? Mvg, Flitskikker Bedankt! Ik was mijn pc een beetje aan het bekijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.