Jump to content

Mr. Whoopee terug?


Scarface92

Recommended Posts

slaap jij? in vice city is er een compleet bedrijf van

In Vice City had je inderdaad een Mr Whoopee bedrijf, maar in VCS die zich afspeelt voor VC bestond Mr Whoopee nog niet. In SA is de Mr Whoopee heel moeilijk te vinden.

Het bedrijf heeft misschien in VCS geen grote rol, maar de Mr Whoopee zit wel degelijk in het spel. Hij spawnt namelijk op de kermis. Bij SA heeft hij ook gewoon een vindplaats. En in Liberty City Stories zit hij, in tegenstelling tot wat velen denken, overigens ook. Alleen heeft hij geen vast spawnplaats.

Ik denk, en hoop, overigens dat hij ook gewoon weer in IV zit. Dan hoop ik alleen niet die blokkige uit VC, SA en VCS..

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Mr Whoopee zal zeker wel terugkomen :) maar ik hoop alleen niet dat ze net als in SA er zo'n ijsje in de vorm van een penis op zetten want dat vond ik echt stom -_- sloeg nergens op. Dus het oude vertrouwe whoopeetje van GTA III moet gewoon weer terugkomen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Mr. Whoopee Zit wel degelijk in het spel:

Aan de linkerkant van de afbeelding:

screen02.jpg

Hier is Mr. Whoopee in San Andreas (gelijkenis):

Mr.jpg

en hier is Mr Whoopee in het echt XD MR WHIPSY!!!! (Heeft hier niks mee te maken, maar vond wel grappig):

icecream.jpg

Alleen in GTA 4 mist hij het edele deel (ijscream) of de borsten (slagroom) op de bvenkant van de auto :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...