Jump to content

rij school

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben steeds bezig met drive school maar de P.I.T. Maneuver lukt me steeds niet op de ps2 wilt iemand me tips geven? :) want ik heb het al 50x geprobeerd...

Geplaatst:
Ik ben steeds bezig met drive school maar de P.I.T. Maneuver lukt me steeds niet op de ps2 wilt iemand me tips geven? :) want ik heb het al 50x geprobeerd...

Geef in het begin vol gas zodat je hem kunt bijhouden. Kies dan een kant uit, én tik hem aan de achterkant zodat hij begint te spinnen. Duw dan meteen de handrem en de voetrem in. Probeer de schade van de auto zó min mogelijk te houden, anders haal je geen goud. Probeer ook zo kort mogelijk bij de auto stil te staan. Als je dit goed doet krijg je een goude medaille. ;)

Veel succes. :tu:

Geplaatst:

Geef in het begin vol gas zodat je hem kunt bijhouden. Kies dan een kant uit, én tik hem aan de achterkant zodat hij begint te spinnen. Duw dan meteen de handrem en de voetrem in. Probeer de schade van de auto zó min mogelijk te houden, anders haal je geen goud. Probeer ook zo kort mogelijk bij de auto stil te staan. Als je dit goed doet krijg je een goude medaille. ;)

Veel succes. :tu:

Heel erg bedankt!! het is me al gelukt :)

Geplaatst:

PIT maneuvre is wel makkelijk hoor. Je moet nadat je banden kapot zijn niet meer gas geven, alleen nog remmen en een klein beetje sturen.

Geplaatst:
PIT maneuvre is wel makkelijk hoor. Je moet nadat je banden kapot zijn niet meer gas geven, alleen nog remmen en een klein beetje sturen.

Jij bedoelt de Pop and Control missie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...