Jump to content

probleem met de missies.

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een probleem met de missies als ik een missie wil starten dan krijg ik waar je normaal het vilmpje krijgt een zwart beeld en verder gebeurt er nix hoe kan dat

Geplaatst:

Als de filmpjes het eerst wel deden weet ik de oplossing, dan kun je GTA San Andreas het beste verwijderen en opnieuw instaleren. Want het kan zijn dat je hebt gemod, en zowiezo helpt een schone instalatie vaak. Succes. ;)

Geplaatst:

Dat kan een fout zijn in één van je settings, of een fout in de installatie van je spel. Je kunt proberen:

• Alle opties te resetten. Dit kun je doen door naar de map Mijn documenten -> GTA San Andreas User Files te gaan, en daar het bestandje gta_sa.set te verwijderen. Zo worden dus alle opties gereset, en kun je kijken of het spel het dan wel doet.
  • Mocht dat niet helpen, kun je het spel altijd een keertje opnieuw installeren. Als er bestandjes niet zijn meegekomen tijdens de installatie, dan kun je dat hiermee proberen te verhelpen.

Verder kun je nog proberen je videokaart te updaten. Updates voor bijvoorbeeld Nvidia zijn hier te vinden. Ga naar Start -> Uitvoeren -> Typ: dxdiag en kijk bij het tabblad beeldscherm achter Naam om te kijken welke videokaart je hebt.

[Edit] Je deelt in ieder geval mijn mening, DenkaanHenk! :D

Geplaatst:

dus ik ben zoiezo alle missies kwijt

het klopt dat ik heb zitten modden moet is dat verstandig om niet meer te doen?

Geplaatst:

Als je de missies in GTA San Andreas nog moet uitspelen kun je beter niet modden, dat kun je beter doen als je alle missies hebt voltooid. Anders moet je telkens GTA San Andreas opnieuw instaleren. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...