caspraldo Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Wie wilt me helpe met flying school voor op de ps2? Circle airstrip lukt me steeds niet ik kom bij de eerste corona steeds vast ik krijg men vliegtuig niet hoog genoeg. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 (bewerkt) caspraldo zei: Wie wilt me helpe met flying school voor op de ps2? Circle airstrip lukt me steeds niet ik kom bij de eerste corona steeds vast ik krijg men vliegtuig niet hoog genoeg. Ik denk dat je je wielen dan niet uitgeklapt hebt. Je doet dit door op R3 te drukken, dus op de rechterjoystick. Als je wielen ingeklapt zijn ga je sneller, waardoor je ook hoog genoeg komt. Bewerkt: 11 januari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
caspraldo Geplaatst: 11 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 ..::GhostRider::.. zei: caspraldo zei: Wie wilt me helpe met flying school voor op de ps2? Circle airstrip lukt me steeds niet ik kom bij de eerste corona steeds vast ik krijg men vliegtuig niet hoog genoeg. Ik denk dat je je wielen dan niet uitgeklapt hebt. Je doet dit door op R3 te drukken, dus op de rechterjoystick. Als je wielen ingeklapt zijn ga je langzamer, waardoor je ook niet hoog genoeg komt. Oke heel erg bedankt! Ik ga meteen proberen Reageren
Swiggers Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 (bewerkt) caspraldo zei: ..::GhostRider::.. zei: caspraldo zei: Wie wilt me helpe met flying school voor op de ps2? Circle airstrip lukt me steeds niet ik kom bij de eerste corona steeds vast ik krijg men vliegtuig niet hoog genoeg. Ik denk dat je je wielen dan niet uitgeklapt hebt. Je doet dit door op R3 te drukken, dus op de rechterjoystick. Als je wielen ingeklapt zijn ga je langzamer, waardoor je ook niet hoog genoeg komt. Oke heel erg bedankt! Ik ga meteen proberen en als dat niet lukt, Raad IK je aan om langer te oefenen... ( bij mij ging het ook niet zo snel ) Neem ook een kijkje bij >WikiGta< Bewerkt: 11 januari 2008 door swiggers Reageren
wiekash Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Hetzelfde gebeurde bij mij omdat ik mijn wielen vergat in te klappen. Ik was het vergeten omdat ik het een maand niet had gedaan. Als die circle airstrip je niet lukt kijk dan op wikigta. Mij lukte het eerst ook niet. Gewoon veel oefenen en het lukt. PS: Ik heb vandaag de vliegschool gehaald. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.