Jump to content

Welke missies nog?


C

Recommended Posts

Hellow, ik heb een vraagske: ik zit nu op een punt waar er percies geen missies niet meer zijn... Ik heb Diaz' villa al ingenomen en ik heb ook al bijna alle eigendommen in bezit (Malibu, IJssalon, ...) Maar ik heb het spel nog lang niet uitgespeeld denk ik... En als ik op mijn radar kijk zie ik ook geen enkele missieletter meer. Heb ik het dan echt al uit gespeeld of zijn er nog missies?

Groetjes.

Link to comment
Delen op andere websites

heb je de printworks al uitgespeeld? dan krijg je daarna een telefoon van printworks dat ze je bedrijven weer innemen en dat moet je tegengaan, daarna krijg je keep your friends close, of heb je die ook al? Zoja, dan zijn alle missies al af, kijk hier voor het hele missie overzicht of hier voor de 100% cheklist

Bewerkt: door bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik heb alles gecheckt en ik heb ze allemaal gedaan. Wat kan je nu dan nog doen met dat spel? Gewoon krapul zijn of wat? Oh ja dan heb ik nog een vraagje, buiten die helikopters en dat vliegtuigje aan die filmstudio's kan je dan met nog een voertuig de lucht in? Bv een ander vliegtuig ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

GTA Vice City biedt tal van mogelijkheden, je kunt nu gaan proberen om de 100% te gaan halen. Dat is wel de moeite waard, aangezien je de volgende beloningen krijgt:

  • 3 bodyguards inhuren in het Vercetti Estate
  • De wagens die Tommy bestuurt kunnen 2x zoveel schade aan
  • Oneindige minutie; De kogels die je verschiet komen er in het totaal weer bij
  • Franky Outfit in het Vercetti Estate
  • Tweede Hunter op de Vice City Baxter Airbase of het helipad in Washington Beach, hangt af waar de eerste staat.
  • Health & Armor gaan naar 200%.

Zoals je ziet genoeg beloningen. Om deze te halen moet je de zijmissies, collectables en nog meer events voltooien. Kijk hier voor de 100% Checklist van Vice City. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ter aanvulling:

Mocht je de PC versie hebben dan kun je die hier plaatsen. Ik heb een programma (die ik helaas niet mag verspreiden) waarmee te bepalen is welke missies er nog gedaan moeten worden.

Ja ik speel het op de PC, waarom mag je dat niet verspreiden? Het zou écht handig zijn :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...