Master Glenn Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 (bewerkt) Ik heb snel nog een sig gemaakt Edit: Nog even snel iets gemaakt met de tip van GTA-fan2, Bedankt! Bewerkt: 11 januari 2008 door Master Glenn Reageren
JasonStatham Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Heej Master Glen. Ik heb nooit eerder een sig van je gezien maar ik moet echt toegeven dat ie ontzettend mooi is. Ik vind dat je een goede achtergrond gekozen hebt. Maar het enigste minpuntje vind ik de tekst. Het had wat meer naar rechts gekund. Maar voor de rest echt top! 79/100 % Reageren
Master Glenn Geplaatst: 11 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Heej Master Glen.Ik heb nooit eerder een sig van je gezien maar ik moet echt toegeven dat ie ontzettend mooi is. Ik vind dat je een goede achtergrond gekozen hebt. Maar het enigste minpuntje vind ik de tekst. Het had wat meer naar rechts gekund. Maar voor de rest echt top! 79/100 % Bedankt voor je rate en bedankt voor je tip. Ik zal er de volgende keer op letten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.