Jump to content

kapuchon

Recommended Posts

Geplaatst:

dit is de kortste vraag ooit: waar en hoe kun je aan een jas sweater of trui komen met een hood (kapuchon)?????

Geplaatst:
dit is de kortste vraag ooit: waar en hoe kun je aan een jas sweater of trui komen met een hood (kapuchon)?????

bedoel je dan gewoon een hoodie met de kapuchon op je rug of wil je specifiek 1tje hebben ofzo die je over je hoofd hebt? want zover ik weet zijn die er niet.

Geplaatst:

Nee deze bestaan jammergenoeg niet... Je bedoeld zeker die die drugsdealers ook hebben he? Nee...

Wel kun je mischien een Skin downloaden, maar volgens mij is deze er niet.

Geplaatst:

bedoel je dan gewoon een hoodie met de kapuchon op je rug of wil je specifiek 1tje hebben ofzo die je over je hoofd hebt? want zover ik weet zijn die er niet.

op het hoofd. ik had eens een picture op google en daar had cj hem op het hoofd.

edit: dit geld voor mijn hele leven: ik heb het spel op de ps2

Geplaatst:

De Frees. Dit is een trekker die achter een Tractor kan. De vindplaatsen vind je hier. Veel plezier met de Frees!

Geplaatst:
De wàt?

de frees=een aanhanger voor de tractor om het land te snoeien. de combine heeft hem voor zich.

ps: ik zit heel vaak in de platteland gebieden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...