claud Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 dit is de kortste vraag ooit: waar en hoe kun je aan een jas sweater of trui komen met een hood (kapuchon)????? Reageren
byze Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 dit is de kortste vraag ooit: waar en hoe kun je aan een jas sweater of trui komen met een hood (kapuchon)????? bedoel je dan gewoon een hoodie met de kapuchon op je rug of wil je specifiek 1tje hebben ofzo die je over je hoofd hebt? want zover ik weet zijn die er niet. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Nee deze bestaan jammergenoeg niet... Je bedoeld zeker die die drugsdealers ook hebben he? Nee... Wel kun je mischien een Skin downloaden, maar volgens mij is deze er niet. Reageren
claud Geplaatst: 11 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 dit is de kortste vraag ooit: waar en hoe kun je aan een jas sweater of trui komen met een hood (kapuchon)????? bedoel je dan gewoon een hoodie met de kapuchon op je rug of wil je specifiek 1tje hebben ofzo die je over je hoofd hebt? want zover ik weet zijn die er niet. op het hoofd. ik had eens een picture op google en daar had cj hem op het hoofd. edit: dit geld voor mijn hele leven: ik heb het spel op de ps2 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Bij >>>Sub Urban<<< kun je dat soort kleding kopen, daar verkopen ze dat vest met die hood die jij bedoeld. Succes. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Maar om die op die op te hebben moet je gaan modden... Want standaard heeft CJ die niet op. Reageren
claud Geplaatst: 11 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Bij >>>Sub Urban<<< kun je dat soort kleding kopen, daar verkopen ze dat vest met die hood die jij bedoeld. Succes. dank. vraagp2 weet iemand waar de frees is te vinden?? Reageren
tjoef Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 (bewerkt) De wàt? EDIT: OW, dat :$ excuus Bewerkt: 11 januari 2008 door tjoef Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 De Frees. Dit is een trekker die achter een Tractor kan. De vindplaatsen vind je hier. Veel plezier met de Frees! Reageren
claud Geplaatst: 11 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 De wàt? de frees=een aanhanger voor de tractor om het land te snoeien. de combine heeft hem voor zich. ps: ik zit heel vaak in de platteland gebieden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.