-Spijker- Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Wat is jullie score van de Cito-toets, ook wel gezegd de eindtoets? Eerlijk zeggen graag! De mijne is 543, VWO. Post hier je score!!! :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_MaRc_ Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Wat is jullie score van de Cito-toets, ook wel gezegd de eindtoets?Eerlijk zeggen graag! De mijne is 543, VWO. Post hier je score!!! :rolleyes: Mijn score was 546!! owk VWO maar ik zit nu op havo 2:S:S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 17 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 (bewerkt) Cool bijna, alleen ik heb VWO. Bewerkt: 17 januari 2005 door spijkertje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 544 VWO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_MaRc_ Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Cool bijna, alleen ik heb VWO. stuud... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Laat dat voortaan achterwege... Ik had volgens mij 549, is alweer 5 jaar geleden ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 534, van vmbo theoretisch > naar de Havo> naar het Vwo, daar ben ik nu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Zo zie je maar, daarom vind ik het altijd zo'n bullshit als mensen zeiken over de lage cito-uitslag van iemand. Zelf had ik 542 en ik zit in 4 HAVO, ik hoop hierna het VWO te kunnen doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Sorry, hoor maarre ik denk echt niet dat jullie allemaal VWO doen. Maarre ik weet mijn precieze score niet meer, maarre ik had VMBO-K ook niet verkeerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 547, zit nu 2de jaar brugklas ( <_< ) Over paar maand dus hopelijk naar VWO @Romero dat is knap! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 :o er zitten er veel op het VWO :o maar wat maakt het uit iets anders is ook goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 17 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Voor mij is VMBO Theoretish goed tot en met VWO. VMBO P wil ik echt NIET doen!! :blink: :ph34r: Maar ik vind het wel knap dat er veel mensen zijn die VWO hebben hé? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 bij ons had je eens geen cito toets! zit nu op de havo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 17 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Ja, dat klopt er is bij sommige scholen geen Cito-Toets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Ik had 547 en ik kon naar VWO. Ik ben naar HAVO gegaan en dat gaat goed. Ik kan dat VWO wel uit me hoofd zetten, want op mijn school ligt het gemiddelde voor VWO hoger dan op andere scholen <_< . Mijn mentor had gezegt dat VWO op onze school vaak onderschat word . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.