-Spijker- Geplaatst: 30 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2005 - Als je een vraag overslaat moet je goed uitkijken dat je die wel openlaat en daar niet de volgende invuld. (anders heb je alles fout :rolleyes: ) Wow! Ja, daar zeg je wel wat mee!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2005 (bewerkt) Jemig, dat was lang geleden. Ik weet niet meer wat ik had, kreeg je dat ding mee naar huis dan? *na even zoeken* Nee, ik kan hem niet meer vinden. (moet dat maffe ding tog ergens hebben?) Vond wel nog een boek, hij zat nog helemaal in het plastic! :lol: *is op zoek naar zijn rapporten van de middelbare school* Nou, die dingen ken ik ook niet vinden. Mijn moeder zal ze wel ergens hebben ingelijst ofzo. Maar ik heb VMBO (volgens mij) gedaan. Bewerkt: 30 januari 2005 door GTAspeler Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 30 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2005 Bij onze school heb ik een blaadje gewoon ontvangen. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wcplee Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2005 Bedankt voor alle tips En ik heb nog een gerustelledn bericht van me ma gekrege: als ik me cito slecht doe kijken ze ook nog naar de entreetoets (waar ik ruim havo voor had) me leraar's zijn advies (havo) en me raport (ook havo). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 30 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2005 Ja, dus het is prima. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wcplee Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2005 Me eerste cito-dag zit erop *zucht* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 1 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2005 Nog 2 te gaan! En hoe ging het? Was het makkelijk? Ik hoorde van mijn vriend dat het ECHT makkelijk was, is dat waar? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2005 Volgens mijn zusje was het ook heel makkelijk. Alleen zei vond wereld orientatie een beetje moeilijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wcplee Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2005 (bewerkt) Nog 2 te gaan! En hoe ging het? Was het makkelijk? Ik hoorde van mijn vriend dat het ECHT makkelijk was, is dat waar? :rolleyes: makkelijker dan de entreetoets Volgens mijn zusje was het ook heel makkelijk.Alleen zei vond wereld orientatie een beetje moeilijk. Ja die was ook moeilijk Bewerkt: 1 februari 2005 door wcplee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 1 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2005 Dat is nou precies wat mijn vriend tegen me zei! De eentree toets was veel moeilijker. ( Oh jeej! Ik geloofde hem niet!! :unsure: ) En wereld oriéntatie is toch ook van vorig jaar toch? Denk ik tenminste... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 niks wqs moeilijk o.k alleen wiskunde maar daar heb ik zowiezo problemen mee dat ik dat nog weet het merendeel heb ik bij mijn maat afgekeken zo ver zaten we niet naast elkaar en de juf was ook blind :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 2 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 'Nou Nou Romero! :lol: Die gast die naast jou zat was een studiebol zeker. :lol: Maar ik zou niet afkijken als ik jou was, zometeen heeft die knul het zelf fout. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 zijn er ook mensen hier met 538 en 537 die naar havo zijn gegaan? want bij mij in de klas zijn daar mensen van en op mn basisschool mocht je pas naar havo als je 540 of mischien 539 had... Ik ben 2 jaar geleden met 536 naar HAVO gegaan maar volgend jaar (de 3de) ga ik toch VMBO doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wcplee Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 @e dag weroldorientatie was k*t Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 3 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 Hoe ging het vandaag dan wcplee? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.