ganton_gangster007 Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Ik had 547 en ik kon naar VWO. Ik ben naar HAVO gegaan en dat gaat goed. Ik kan dat VWO wel uit me hoofd zetten, want op mijn school ligt het gemiddelde voor VWO hoger dan op andere scholen <_< . Mijn mentor had gezegt dat VWO op onze school vaak onderschat word . veel mensen op bij mij op school gepest omdat ze op het vwo zitten persoonlijk vindt ik dat wel k-u-t omdat ze jaloers zijn op mensen dat die beter lrn?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Wij hadden ook geen Cito-toets, wij hadden een andere toets. Daar kon je 120 punten voor halen max. ik had er toen 114. Dat werd dus VWO. Daar zwenk ik nu al voor het derde jaar op de afgrond havo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 het gaat goed op de havo bij dus ik blijf daar denk ik wel heb wel een onvoldoende op me rapport voor wiskunde 5.2 ben er heel slegt iin en biologie heb sta ik 5.9 dus net niet onvoldoende. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Op de Cito toets? Zo dat is lang geleden! Ik denk dat ik iets van 540 had ofzo. Ik zit nu op HAVO. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Lol wat is de cito toets ? :unsure: Basisschool ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 Lol wat is de cito toets ? :unsure: Basisschool ? Toets over alle vakken enz. Een soort examen maar dan in de gemakkelijkere versie op de basisschool. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 547 Ik zit nu op 2 Gymnasium... Freek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 546 Wat is iedereen hier slim zeg Of degene met een iets lagere score willen het misschien gewoon niet posten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeefChief Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 540, 3 hAVO. Niks mis mee toch....? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 idd wat zijn jullie slim? tis al heel lang geleden bij mji, 6 jaar ofzo maar ik had 541 en VMBO, VMBO heb ik gehaald en nu MBO 2e jaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 VWO uit cito iets in de 550 ofzo :S Maar ik doe nu VMBO-T 3e klas... ..(No Comment).. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 18 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Ik denk wel dat er een paar mensen hier zijn die liegen, want iedereen VWO!? :blink: Ik wil graag de eerlijke antwoord, wij pesten je heus niet hoor, als dat zo is moeten de MODERATORS de (nickname) een waarschuwing geven. Ik heb niet gelogen. Maar we kunnen wel door met de TOPIC toch? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Ik zeg toch ook niet dat ik VWO doe... Ik had het advies maar ik bleek te speels te zijn en te slordig. Ik ben ook erg jong voor de 3e, ik was 13 in de 3e.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Ik denk wel dat er een paar mensen hier zijn die liegen, want iedereen VWO!? :blink: Ik wil graag de eerlijke antwoord, wij pesten je heus niet hoor, als dat zo is moeten de MODERATORS de (nickname) een waarschuwing geven. Ik heb niet gelogen. Maar we kunnen wel door met de TOPIC toch? :rolleyes: Kun je er niet tegen dat mensen hoger hebben dan jouw. Ik vind dit nogal onzin. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Ik zeg toch ook niet dat ik VWO doe...Ik had het advies maar ik bleek te speels te zijn en te slordig. Ik ben ook erg jong voor de 3e, ik was 13 in de 3e.. Dat is idd erg jong ja :huh: @spijkertje waarom liegen? Lijkt me niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.