Mister Fuji Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2005 (sorry: oud, maar ik moest het even kwijt) Cito is niet zo veel waard, 4 kutdagen kunnen niet je hele schoolperiode verpesten en 4 geluksdagen kunnen niet alles goedpraten. Ken iemand met erg lage score 529 of zo, precies weet ik het niet meer (laag in ieder geval) en die zit nu samen met mij in 5VWO... (Ik zelf had 550 (slechts 3 fouten B) )) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2005 Ik had vorig jaar 548 en zit nu op havo/vwo. Ik hadzoiets wel verwacht omdat ik een klas had overgesprongen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2005 548 Zit nu op havo/vwo..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2005 546 ga twvo doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2005 ik had 538 en doe nu 3-havo op me sloffen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2005 Ik geen cito gehad heb speciaal onderwijs gezeten. Ik ben naar het VMBO KBL gegaan en op me gemak gehaalt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Yo Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2005 Ik doe nu VMBO T 2. Ik vind het niet eens moeilijk.! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Greg Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2005 533! :blink: Ik moest een toelating doen (niet gehaald). Mocht ik nog een toelating doen(hield ik )! Zit nu in HAVO 1 Ik voel me wel dom :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2005 ik had 540 nu zit ik op havo3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2005 niks wqs moeilijk o.k alleen wiskunde maar daar heb ik zowiezo problemen mee dat ik dat nog weet het merendeel heb ik bij mijn maat afgekeken zo ver zaten we niet naast elkaar en de juf was ook blind :lol: Haha, niet erg slim, stel je halt 550 voor de Cito en je moet dan VWO gaan doen terwijl je eigenlijk aleen naar VMBO kan? (voorbeeld he) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2005 545 doe havo-vwo Ga havo doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2005 niks wqs moeilijk o.k alleen wiskunde maar daar heb ik zowiezo problemen mee dat ik dat nog weet het merendeel heb ik bij mijn maat afgekeken zo ver zaten we niet naast elkaar en de juf was ook blind :lol: Haha, niet erg slim, stel je halt 550 voor de Cito en je moet dan VWO gaan doen terwijl je eigenlijk aleen naar VMBO kan? (voorbeeld he) Inderdaad, dat is erg'pijnlijk' het is wel eens voorgekomen dat mijn Basisschool iemand een te hoog advies gaf, en lees dit: een jongen haalt op zijn cito 515 wat mag hij doen? Havo :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.