Ghost_Rider Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Hallo, Ik ben net klaar met mijn 2de sig. Rates & Comments. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 13 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Is der echt niemand? Reageren
TomHagen Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Ikke wel hoor. Ik vind dat de achtergrond wat donker is. En als je dan ook nog een zwarte tekst erop plaatst (die daardoor niet goed leesbaar is), word het allemaal nog onduidelijker. De achtergrond is zegmaar een schutkleur voor de render en de tekst, maar dat is meestal niet de bedoeling denk ik. Verder ziet het er goed uit. Een 7. Reageren
Twankala Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Dit is een hele goede 2e sig! De achtergrond is mooi gemaakt en staat goed bij de render. De kleuren zijn ten opzichte van elkaar ook goed uitgekozen! Wat me opvalt is dat er een soort patroon in de achtergrond zit van een verticale lichte lijn. Het zou denk ik mooier zijn als dat wat meer door elkaar was, zodat er geen patroon te ontdekken is. De render is goed uitgekozen. Wat ik zou doen, wat mij mooier lijkt, is de render voortaan wat meer omhoog doen, zodat zijn hoofd vlak onder de rand uitkomt. Wat me opvalt is dat de render wel een goede scherpte heeft. Voor wat scherper dan achter. Dat geeft ook een beetje diepte weer. De tekst vind ik niet heel spetterend. Door de zwarte kleur zie je sommige stukjes niet goed. Het soort lettertype vind ik daarintegen wel goed gelukt! Alleen als ik jou was, zou ik hem iets meer in een hoek plaatsen, maar dat is mijn eigen mening dat ik mooi vind, en daarover verschillen de meningen nogal. De rand vind ik goed gelukt. Sommige zullen zeggen dat het niet goed zichtbaar is, maar dat vind ik juist mooi! Je ziet het niet, maar als het er niet zou zijn, dan mis je toch behoorlijk wat. Dus het is precies waar een rand bedoelt voor is! Dan kom ik nu bij mijn eindcijfer, en dat is een 7/10 Nogmaals, voor je 2e sig is dit heel goed gelukt! Blijf oefenen en dan krijg je steeds meer ervaring! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 (bewerkt) Zoals Twankala zegt, in de achtergrond zit een soort 'patroon', dat staat naar mijn mening niet erg mooi. Je kunt de brushes het best gewoon door elkaar heen gebruiken, dat lijkt misschien slordig, maar kan mooie resultaten opleveren. Het lettertype ziet er goed uit, maar door de donkere kleur van de achtergrond is het niet erg goed zichtbaar. De render past er ook goed bij, en de border ziet er ook zeer goed uit! Kortom: Goed werk geleverd, zeker voor een 2e sig! Reden van edit: 2 kleine spelfoutjes Bewerkt: 14 januari 2008 door Silverbyte Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Maak een mooiere achtergrond d.m.v. C4D's, textures, photo filters, gradient maps. Reageren
js007 Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 heel mooi aleen de naam in het licht bruin of zo'n tint Reageren
Venzio Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Wel mooi en goed voor je 2e sig de tekst mog wel iets anders 7/10 voor je 2e sig Ga zo door Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.