Jump to content

T-Bone Mendez

Recommended Posts

Geplaatst:

Is er mogelijkheid dat T-Bone Mendez mogelijk familie is van Armando en Diego Mendez van gta vcs

En heeft T-Bone Mendez Cesars broer in elkaar gemept in de "introduction"

Geplaatst: (bewerkt)
Is er mogelijkheid dat T-Bone Mendez mogelijk familie is van Armando en Diego Mendez van gta vcs

Nou het kan niet zijn dat Armando en Diego Mendez familie zijn van T-Bone. Die twee wonen in vice city en in de verhaallijn zegt dat helemaal niks over SA van die twee. En wie T-Bone Mendez sloeg was een spion. Dus ze zijn het allebei niet. (In mijn gedachten dan. :puh:)

Ik hoop dat ik je voldoende heb geinformeerd. ;)

Bewerkt: door Dago58x
Geplaatst:

Nou het kan niet zijn dat Armando en Diego Mendez familie zijn.Die twee wonen in vice city en in de verhaallijn zegt dat helemaal niks.En wie T-Bone Mendez sloeg was een spion. Dus ze zijn het allebei niet.

(In mijn gedachten dan. :puh:)

Vaag het leek serieus op de broer van cesar vialpando met bloed. Die gozer van de lvl "Cesar Vialpando" die "fuc*** beer" wilt drinken op het eind

Geplaatst:

van de mendez zou ik het wel willen geloven (mischien verre familie)

maar van de broer van Cezar dat weet ik niet :tu:

Geplaatst:

Zou wel cool zijn moest hij familie zijn van the Mendez Brothers.

Maar ik dacht wel dat de familie welvarender zou vergaan.

Wat is er met de erfenis van de broers gebeurd?

Ik denk dus eigenlijk van niet.

En het is ook niet exact wat ik van een Mendez zou verwachten.

Alhoewel alles kan.

grtz

~Victorious~

Geplaatst: (bewerkt)
het zou best is kunnen.

aangezien dit san fierro is.

w8 uit welke gang komt cesar??

Cesar komt uit de gang Varrio Los Aztecas, veel mensen denken dat hij de leider is, maar dit is niet echt duidelijk of hij het nou wel/ niet is. Hier kan je meer info vinden over de gang: >Klik<. Cesar is vooral bekent in de familie van C.J. omdat hij een relatie heeft met Kendl, en haar later ten huwelijk wil vragen. C.J. vindt het erg beschaaft en gaat hier mee akkoord. Sweet daarintegen is op het begin erg boos op Kendl omdat zij met iemand van een andere gang omgaat, wat inderdaad gevaarlijk kan zijn. Overigens ook voor de reputatie ;).

Bewerkt: door Bigstijn

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...