[wwg] Pulverizer_Be [ldr] Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 (bewerkt) heey allemaal ik wou graag zo iets hebben, dat alle spelers met [WWG] in hun naam, op plaats A spawnen, en alle spelers met [XTC] in hun naam, op plaats B spawnen maar die [WWG] en [XTC] mag ook [wwg] en [xtc] zijn, want mss zijn er spelers, die kleine letters hebben. ik weet niet of het mogenlijk is om te kijken of het script kan weten, welke tekst er in de naam staat... mja, als je het weet, leg het dan eens uit Bewerkt: 11 januari 2008 door [wwg] Pulverizer_Be [ldr] Reageren
Sandra Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 (bewerkt) Het is mogelijk, ik heb maar eens zo'n code voor je gemaakt: Bovenaan je script zet je: new Clan[MAX_PLAYERS]; Bij 'OnPlayerConnect' zet je: Clan[playerid] = 0; new PlayerName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); if(strfind(PlayerName, "[WWG]", true) != -1) { Clan[playerid] = 1; } else if(strfind(PlayerName, "[XTC]", true) != -1) { Clan[playerid] = 2; } En bij 'OnPlayerSpawn' zet je: if(Clan[playerid] == 1) //SpawnPlek voor [WWG]leden { SetPlayerPos(playerid, 2498.587, -1685.331, 13.433); SetPlayerFacingAngle(playerid, 53.72); } if(Clan[playerid] == 2) //SpawnPlek voor [XTC]leden { SetPlayerPos(playerid, 2000.399, 1562.429, 15.367); SetPlayerFacingAngle(playerid, 219.0); } De coordinaten moet je zelf nog even aanpassen Spelers die geen clan-tag hebben, zullen gewoon op de plek spawnen die hebt op gegeven bij de AddPlayerClass van hun skin. Ohja en het maakt niet uit of die tag [WWG] of [wwg] of [wWg] is. In dit geval is het niet hoofdletter-gevoelig Veel plezier ermee.. Groetjes Sandra Bewerkt: 11 januari 2008 door Sandra18[NL] Reageren
[wwg] Pulverizer_Be [ldr] Geplaatst: 11 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 (bewerkt) Het is mogelijk, ik heb maar eens zo'n code voor je gemaakt: Bovenaan je script zet je: new Clan[MAX_PLAYERS]; Bij 'OnPlayerConnect' zet je: Clan[playerid] = 0; new PlayerName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); if(strfind(PlayerName, "[WWG]", true) != -1) { Clan[playerid] = 1; } else if(strfind(PlayerName, "[XTC]", true) != -1) { Clan[playerid] = 2; } En bij 'OnPlayerSpawn' zet je: if(Clan[playerid] == 1) //SpawnPlek voor [WWG]leden { SetPlayerPos(playerid, 2498.587, -1685.331, 13.433); SetPlayerFacingAngle(playerid, 53.72); } if(Clan[playerid] == 2) //SpawnPlek voor [XTC]leden { SetPlayerPos(playerid, 2000.399, 1562.429, 15.367); SetPlayerFacingAngle(playerid, 219.0); } De coordinaten moet je zelf nog even aanpassen Spelers die geen clan-tag hebben, zullen gewoon op de plek spawnen die hebt op gegeven bij de AddPlayerClass van hun skin. Ohja en het maakt niet uit of die tag [WWG] of [wwg] of [wWg] is. In dit geval is het niet hoofdletter-gevoelig Veel plezier ermee.. Groetjes Sandra bedankt woow, jij bent snel dat laatste stond er nog maar 15 seconden in, en je had al geantwoord :S Bewerkt: 11 januari 2008 door [wwg] Pulverizer_Be [ldr] Reageren
Sandra Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 maar als er dan geen wwg of xtc in de naam komt, gaat hij dan gewoon spawnen waar de "addplayerclass" spawnt? en als je nu de 2 clans in je naam hebt, blokkeert de server dan? Nee, in dit geval checkt de server eerst of er [WWG] in de naam staat, zo ja, dan spawn je op de wwg-plaats Dus als iemand met de naam [XTC][WWG]Pietje de server inkomt, zal die op de WWG-plek spawnen. Reageren
WackoX Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Nu het toch een beetje hier over gaat, hoe maak je dan dat alleen admins een bepaalt popetje in (bijvoorbeeld) de kledingkast kan zien en alleen kan selecteren? Reageren
Sandra Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 (bewerkt) Een skin echt verbergen voor non-admins is volgens mij niet mogelijk. Je kan er wel voor zorgen dat een speler een bepaalde skin niet kan kiezen. Let op, ik schrijf de code hieronder uit mn hoofd, er kunnen wat typ fouten dus inzitten. public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { if((GetPlayerSkin(playerid) == 93) && (IsPlayerAdmin(playerid) == 0)) { GameTextForPlayer(playerid, "~r~Sorry, Admin Only!", 2000, 3); return 0; } return 1; } Die '93' moet je nog even veranderen naar de skin-id van de admin-skin Bewerkt: 12 januari 2008 door Sandra18[NL] Reageren
[wwg] Pulverizer_Be [ldr] Geplaatst: 15 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 sandra, dat script van jou werkt niet bij mij hij geeft geen fouten in pawno, maar het werkt gewoon niet, ze spawnen steeds op dezelfde plaats (die van bij addplayerclass) Reageren
Sandra Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Heb je het precies zo gedaan als ik in mijn post heb neergezet. Dus - Die code bij OnPlayerConnect - Die code bij OnPlayerSpawn - En de define bovenaan het script? Reageren
[wwg] Pulverizer_Be [ldr] Geplaatst: 16 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 (bewerkt) Heb je het precies zo gedaan als ik in mijn post heb neergezet. Dus - Die code bij OnPlayerConnect - Die code bij OnPlayerSpawn - En de define bovenaan het script? define? bedoel je die new? ja, dat heb ik gedaan, want anders zou hij fouten geven in pawno Bewerkt: 16 januari 2008 door [wwg] Pulverizer_Be [ldr] Reageren
Sandra Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Heeft die code eerst wel gewerkt dan? Aangezien ik die al 5 dagen geleden heb gemaakt. Reageren
[wwg] Pulverizer_Be [ldr] Geplaatst: 16 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Heeft die code eerst wel gewerkt dan? Aangezien ik die al 5 dagen geleden heb gemaakt. neen, ze heeft nooit gewerkt, maar ik had het nogal druk, en had geen zijd om ze uit te testen... er waren wel al spelers, die zijden dat het niet werkte kan het misschien zijn dat je *[WWG]* en *[XTC]* moet gebruiken? misschien zoals bij zoekopties; daar gebruik je ook een * als er nog tekst voor/achter komt Reageren
Sandra Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 kan het misschien zijn dat je *[WWG]* en *[XTC]* moet gebruiken? misschien zoals bij zoekopties; daar gebruik je ook een * als er nog tekst voor/achter komt Nee, want if(strfind(PlayerName, "[WWG]", true) != -1) { Kijkt of hij [WWG] vind in de naam van de speler. - Heb je niet bij OnPlayerSpawn nog een andere SetPlayerPos-functie staan? - Of heb je niet toevallig bij SetPlayerPos dezelfe coordinaten ingevoerd die je ook bij AddPlayerClass hebt staan? Reageren
[wwg] Pulverizer_Be [ldr] Geplaatst: 16 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 neen, geen van de 2 Reageren
Sandra Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Kan je dan eens jouw versie van mijn code hier neerzetten? Reageren
[wwg] Pulverizer_Be [ldr] Geplaatst: 16 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Kan je dan eens jouw versie van mijn code hier neerzetten? bovenaan: new Clan[MAX_PLAYERS]; bij OnPlayerConnect: public OnPlayerConnect(playerid) { new pName[MAX_PLAYER_NAME]; new string[128]; new PlayerName[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); format(string, sizeof(string), "%s has joined the server.", pName); SendClientMessageToAll(COLOR_GREY, string); Clan[playerid] = 0; ReceiveInfo[playerid] = 0; GameTextForPlayer(playerid,"~w~Welcome!",4000,0); SendClientMessage(playerid, COLOR_BASIC, "Welcome to the XTC-WWG public stunt server!"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BASIC, "Play fair, don't spam/cheat, etc."); SendClientMessage(playerid, COLOR_BASIC, "For more info, type /help."); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "( Scripted by: [wwg]Pulverizer_Be - [XTC]Thehunter )."); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "( Stunts made by: [XTC]Yeatric )."); if(strfind(PlayerName, "WWG", true) != -1) { Clan[playerid] = 1; } else if(strfind(PlayerName, "XTC", true) != -1) { Clan[playerid] = 2; } return 1; } (staan ook nog andere dingen bij) en bij OnPlayerSpawn: public OnPlayerSpawn(playerid) { PlayerPlaySound(playerid, 1098, -1370.2362,-256.3250,15.0000); //stop geluid if(Clan[playerid] == 1) //SpawnPlek voor [WWG]leden { SetPlayerPos(playerid, -1373.3844,-258.4916,14.1440); SetPlayerFacingAngle(playerid, 315.0000); } if(Clan[playerid] == 2) //SpawnPlek voor [XTC]leden { SetPlayerPos(playerid, 4228.3896,-1127.6724,6.4056); SetPlayerFacingAngle(playerid, 200.0000); } return 1; } Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.