Sandra Geplaatst: 16 januari 2008 Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 (bewerkt) Ah, ik zie het probleem al: Je hebt GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); veranderd naar GetPlayerName(playerid, PName, sizeof(PName)); Daarom blijft de waarde van 'PlayerName' blijft dan '0' en vervolgens kijkt hij of in '0' de letters 'WWG' of 'XTC' zit. En dat zit er dus niet in, en zal je als geen 'normale' speler spawnen. Verander dus bij OnPlayerConnect: if(strfind(PlayerName, "WWG", true) != -1) en else if(strfind(PlayerName, "XTC", true) != -1) naar if(strfind(pName, "WWG", true) != -1) en else if(strfind(pName, "XTC", true) != -1) Je kan dan new PlayerName[MAX_PLAYER_NAME]; verwijderen. Bewerkt: 16 januari 2008 door Sandra18[NL] Reageren
[wwg] Pulverizer_Be [ldr] Geplaatst: 16 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 oh bedankt! nu werkt het wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.