poep5691 Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Wat voor gekke dingen kun je doen met een vortex. Ik kon met mijn vortex een beetje laten hoaveren (spring van mt. chilliad en hou de neus boven en je kunt een eind vliegen/hoaveren) Reageren
js007 Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 poep5691 zei: Wat voor gekke dingen kun je doen met een vortex.Ik kon met mijn vortex een beetje laten hoaveren (spring van mt. chilliad en hou de neus boven en je kunt een eind vliegen/hoaveren) Dat is gewoon zweven je komt toch op de grond terecht. Ik doe het ook veel met de vortex ( van een berg springen, enz) Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Verder kun je er niets mee, je kunt er aleen een beetje mee vliegen rijden en varen. Het is wel leuk om er mensen mee plat te rijden. Reageren
K.O. Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Je kunt er ook leuk/makkelijk salto's achteruit mee maken Maar verder niet bijzonder veel speciaals eigenlijk........... Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Het rijden is wel echt slecht, en het zweven doet hij maar even. Dus Vaar ik er altijd mee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.