Jump to content

SRO Silkroadonline

Recommended Posts

Geplaatst:

Speel het niet meer... Dat inlogge is klote :duh: Maar speelde altijd in.. uhm... Weet niet meer... Maar was lv16 :7

Geplaatst:

Heb wel eens gehoord van dat spel en het ziet er best goed uit, alleen hebben ze erg weinig servers vergeleken met andere RPG's.

Geplaatst:

ik heb het gespeeld en heb een mannetje gehad van level 68. Vond het best leuk en ik was trader. ( trading lvl 4) Maar ik ben nu gestopt omdat ik het niet meer zo leuk vind en het inloggen is nu echt irritant. Ik had ook best wel vaak last van lags maar een leuk punt van deze game is dat je jobs hebt. dat maakt het gewoon leuk en vanaf level 20 begint het spel pas eigelijk echt. ik heb het 2 weken terug nog ggeprobeert te spelen maar mijn computer is er een beetje te traag voor geworden. :( ik zat op de server troy.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik heb het ook vaak gespeeld. Ik speelde op Venice en ben een paar keer opnieuw begonnen, 3 keer in China en dan 2 keer in Europe. Het hoogste level dat ik behaald heb is level 23, met een Europees character. Maar ik was opnieuw begonnen in China omdat de Europese char's kut zijn door die potion delay, ook al hebben ze betere skills dan China characters. Silkroad is leuk, maar dat inlog systeem is erg klote. Zeker nu je die code moet intypen en als je disconnected wordt moet je het spel weer opnieuw opstarten.. x_x

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...