Jump to content

Voice actors radio

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie kan mij de namen van de voice actors geven van de San Andreas radio?

Als er een site is waar deze namen staan zou ik die graag willen of misschien komt de stem van 1 van de radio Dj´s jou bekent voor dan kan ik op onderzoek :)

Geplaatst:

Aangezien de personen op de radio geen belangrijke rollen spelen in het spel verder, zijn deze nergens bekend gemaakt. Er is slechts een DJ met Voice Actor bij, en dat is Lazlow Jones die is ingesproken door Lazlow Jones. Natuurlijk zijn er gasten zoals Big Smoke en OG Loc op de radio, maar ik neem niet aan dat je deze personen bedoelt.

Geplaatst: (bewerkt)

Ze staan wel allemaal in de credits beschreven, maar die gaan te snel om het goed te lezen.

Maar ik dacht dat er in het bijgevoegde boekje de namen staan van de radio DJ's.

EDIT: even het boekje doorgebladerd en inderdaad staan de namen van de voice actors bij de radiozenders, ergens vanboven.

En trouwens staan de rest van de credits ook helemaal vanachter :clown: vanaf pagina 69

Bewerkt: door tjoef

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...