r3v3rz3 Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 (bewerkt) hej allemaal hier heb ik een script met jobs, voor dat je het script kopieerd moet je weten dat je deze includes nodig hebt #include <a_samp> #include <Dini> #include <dutils> >>>klik<<< hier voor de onderste twee te downloaden. omdat ik te lui ben om alles er even bij te zetten wat er in zit, moet je gewoon even door het script heen kijken, dan weet je tenminste ook alle commands en de jobs. er zit meer als zat in voor een mooie roleplay server, heb je vragen pm me of reageer even ( alles staat in het engels ) - link verwijderd - >>> Door Azer: Het is niet toegestaan om werk van anderen onder je eigen naam te publiceren. <<< Bewerkt: 12 januari 2008 door Azer
Sandra Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 (bewerkt) Leuk geprobeerd... Het was zeker veel werk om //***JOBFILTERSCRIPT BY NATE660(2007)*** te veranderen naar #//***JOBFILTERSCRIPT BY r3v3rz3(2007)*** Of niet? Ik ben er niet ingetrapt. Dit is het JobFilterScript gemaakt door [CRP]Nate660 http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=29647.0 Wat ben jij een noob.... Bewerkt: 11 januari 2008 door Sandra18[NL]
Ymosky Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Vergis je niet in het vele werk hoor Sandra: This server uses Nate660's Job FilterScript VER:0.0.3!! is ook veranderd Maareh,, weer ff serieus, [pobeer je gemaakte spul van anderen over te nemen om daarna ons te laten geloven dat je het zelf gemaakt hebt ofzo? Zal de maker van het script leuk vinden..., ook al zal die het misschien nooit weten, blijft gemeen, vind ik
Recommended Posts