sjoerd1234 Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 ik heb een mod die de adromada inwisselt. maar als ik in img tool naar adrom.txd of adrom.dff zoek is hij niet te vinden. en als ik in commands 'add' doe dan heeft hij het gedaan (denk je) maar als je na rebuild archive weer zoeken doet staat hij er ook niet. ik snap er niks van. wat moet ik doen? Reageren
joppie Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 ik heb een mod die de adromada inwisselt. maar als ik in img tool naar adrom.txd of adrom.dff zoek is hij niet te vinden. en als ik in commands 'add' doe dan heeft hij het gedaan (denk je) maar als je na rebuild archive weer zoeken doet staat hij er ook niet. ik snap er niks van. wat moet ik doen? Zoek op 'andro' dan vind ie 'm wel Reageren
sjoerd1234 Geplaatst: 12 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 heeft ook geen zin. hij staat er gewoon niet tussen. Reageren
Donwell Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Ik heb eventjes voor je gezocht in de IMG Tool, en ik kwam hem wel tegen. Ik heb gezocht op 'andro', je ziet het resultaat ook in de screen die ik heb gemaakt. Zoals je ziet staat hij er dus in en heb ik gezocht op 'andro'. Aangezien jij een mod hebt geïnstalleerd, denk ik dat het probleem daar ligt. Zet het origineel er weer eens in, misschien dat hij het dan wel doet. Mocht je die niet meer hebben, kun je het beste hier opvragen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.