jussie5 Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 hee allemaal, Ik mod mijn San Andreas heel graag, alleen toen ik een Honda CRX ging installeren met SAMI werkte mijn san andreas niet meer, en toen ik in de readme keek, is er wss ook iets verandert in het bestand: veh_mods Zou iemand dat bestand voor mij kunnen uploaden of zo, want k kan hierdoor niet meer verder met missies in San andreas, want k kan nergens op internet de originele data vinden van GTA San Andreas alvast bedankt Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 hee allemaal,Ik mod mijn San Andreas heel graag, alleen toen ik een Honda CRX ging installeren met SAMI werkte mijn san andreas niet meer, en toen ik in de readme keek, is er wss ook iets verandert in het bestand: veh_mods Zou iemand dat bestand voor mij kunnen uploaden of zo, want k kan hierdoor niet meer verder met missies in San andreas, want k kan nergens op internet de originele data vinden van GTA San Andreas alvast bedankt Ik heb het bestand in mijn bijlagen gedaan. Het bestand éérst openen met >>Winrar<<. Als je de volgende keer weer bestanden moet hebben moet je ze >>hier<< aanvragen. Reageren
Donwell Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Ik raad je het gebruik van SAMI ook volledig af als je op het gebied van voertuigen bent, hier kan SAMI niet goed mee overweg. Vaak krijg je dan een error, je kunt het beste voertuigen handmatig installeren met de IMG Tool. Mocht je hier nog niet mee bekend zijn, kijk dit topic eens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.