stijnenleon Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 ik moet met catelina naar de drankshop en dan moet ik op een quad mensen achter na.. hoe kan ik dat het beste doen als ik geen quad kan rijden?? opw8en ofzo en zo ja waar dan?? wat is de presice route die ik moet rijden Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 (bewerkt) Als je de auto bij Catalina's huisje pakt en die in de rode marker parkeert, dan moet je als het filmpje bij die winkel afgelopen is van de quadbike af gaan en in de auto van Catalina stappen die achter de quadbike geparkeerd staat. Daar kun je namelijk makkelijk die ventjes van hun quadbikes af rijden , succes met de missie. Bewerkt: 12 januari 2008 door DenkaanHenk Reageren
Silverbyte Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Je zou ze kunnen opwachten, maar dat is in mijn ogen niet de beste manier. Rijd niet te snel, maar ook niet te langzaam. Als je te snel rijd, verlies je grip, en als je te langzaam rijd, raak je ze kwijt en faalt de missie. Focus je eerst op één persoon, is die uitgeschakeld, laat het voorwerp dan liggen, en ga eerst achter de anderen achterna. Wat ze laten vallen kun je later namelijk nog ophalen. Nou, ik wens je veel succes met de missie! Reageren
stijnenleon Geplaatst: 12 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 (bewerkt) ik heb ze allemaal lkkr plat gereden:P bedankt he Bewerkt: 12 januari 2008 door stijnenleon Reageren
Basssss Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 (bewerkt) Als eerste zou ik er met een Ranger heen rijden, zet hem goed neer. Als de boerengasten op de quads wegrijden stap je snel in de Ranger en rij ze achterna, overrijden (waardoor ze alle kanten op zwiepen) en schieten dan maar. Als er eentje dood is laat je het koffertje liggen en rijd je eerst door, de koffertjes kun je aan het eind ophalen. (ze staan aangegeven op de kaart) Dan kun je er gewoon overheen rijden en klaar is Kees of Jan of Piet. Bewerkt: 12 januari 2008 door Basssss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.