Bierbuikje Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 hey, bestaan er ook gratis muziek programma's als de radio 538 Music Machine? maar dan wel gratis. zoja dan zou ik die graag willen weten alvast bedankt Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 (bewerkt) Ehm, zover ik weet is er geen gratis proggamma waar je verder muziek mee kan luisteren. Wel natuurlijk youtube of clipjes.nl. Maar ik neem aan dat je dat niet bedoelt. Het is moggelijk om eens in een DJ winkel te gaan kijken voor een computerprogamma waar je via het netwerk gratis en legaal muziek binnen krijgt. Wel zal dit een aardige som geld kosten denk ik. Maar verder zou ik echt zo even niks weten, meschien kan je op google iets vinden? Bewerkt: 12 januari 2008 door fiegel5 Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 12 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 geen muziek luisteren, daar heb ik een andere manier voor[/font] maar muziek maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.