Jump to content

KillerKip's Mod 1.4 installeren, wil niet lukken.

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo,

het installeren van deze mod lukt niet,

zie hier mijn pogingen:

*poging1: ik heb gta vice city geinstaleerd, gta3.exe(dummy) geplaatst en de killerkp mod instaleeren, het ging wel goed het duurde een aantal uur maar toen gaf hij een foutmelding dat er iets was met gta3.img (weet niet meer precies wat) de instalatie werd afgebroken ik heb VCLimitadjuster uitgevoerd en alles correct ingevuld en op safe geklikt enzo, dus nu ging ik het spel spelen (ik wist dat er iets wamet gta3.img maar gewoon om te proberen) het spel begon te laden en net op het eind: ding! een foutmelding (natuurlijk: gta3.img kon niet (goed) worden geladen/weergeven)

dus het werkte niet.

*poging2:instaleren enz, mod instaleren toen deed hij er ook een paar uur over en liep vast (heeb hem ongeveer om 6uur aangezet) toen was het 10 ur en besloot ik het maar aftesluiten want ik wou slapen :D

*poging3:heb het nou maar in de veilige modus geprobeerd en na zo'n 3uur dagt ik: doei daar ga ik niet op wachten...

ik heb nu weer gta vc geinstaleert om het nog eens te proberen, maar ik wacht op jullie reacties of tips...

is er iets wat ik moet doen voordat ik ga instaleeren? anti-virus uit? andere achtergrond programma's uit?(dat deed ik al maarja)

in veilige modus?(safe mode)

of in taakbeheer de prioriteit hoger zetten??

heefd er iemand tips?

ik hoop het wel

stomme andworden mogen ook als ze maar niet te stom zijn :D

paolo

(ps: alleen-lezen heb ik al uitgeschakled, achtergrond toepassingen heb ik al afgesloten, gta3.exe dummy heb ik al geplaatst, ik hebde readme+howto van de site gelezen...)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...