Jump to content

Toetsenbord doet vreemd.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik heb sinds dat mijn neef mijn pc heeft leeggehaald zo rond de zomer vakantie. Een probleem met mijn toetsenbord in sommige spellen. Als je dan het pijltje vooruit bijv 5seconden inhoud dan loopt het mannetje bijv 10seconden. Ik vind dit vreemd aangezien ik het niet had voor dat de pc leeggegooid is. En een ander toetsenbord aansluiten helpt ook niet, want dat had ik al geprobeerd. Ik hoop dat iemand de oplossing weet _O_

Grtz,

GtaSlave

Bewerkt: door GtaSlave
Geplaatst:

Heb jij een draadloze toetsenbord?? Als dat zo is dan kan het zijn dat de verbinding slecht is of dat de batterijen bijna opzijn. Anders is je toetsenbord gewoon versleten. Tijd voor een nieuwe

Geplaatst:
Heb jij een draadloze toetsenbord?? Als dat zo is dan kan het zijn dat de verbinding slecht is of dat de batterijen bijna opzijn. Anders is je toetsenbord gewoon versleten. Tijd voor een nieuwe

Jep. Ze zijn niet zo duur hoor ;)

>>> Door RonaldVC: Dit soort posts zijn niet echt nodig, en neigen een beetje naar spam.<<<

Geplaatst:

Jep. Ze zijn niet zo duur hoor ;)

>>> Door RonaldVC: Dit soort posts zijn niet echt nodig, en neigen een beetje naar spam.<<<

Uhm, Het is één met draad. En met typen etc werkt het gewoon goed. En zoals k al zei een ander toetsenbord werkt netzo hard niet. Dus dan ligt het niet aan mijn toetsenbord denk k.

Geplaatst:

voor een muis/toetsenbord heb je genoeg aan de standaard windows drivers, meestal doen ze het dan nog perfect, zodra je die bijna nutteloze drivers download krijg je soms juist muis/toetsenbord lag

heb je de toetsenbord in een ps/2 aansluiting zitten?

zoja als je kan verwisselen naar USB doen want dit is veel preciezer en sneller daarom blijft je tobo soms hangen, door de ps/2 aansluiting.

Zo niet haal je een of ander toetsenbord van logitech met draad ofzo die USB is voor 10/20 euro.

Geplaatst:
voor een muis/toetsenbord heb je genoeg aan de standaard windows drivers, meestal doen ze het dan nog perfect, zodra je die bijna nutteloze drivers download krijg je soms juist muis/toetsenbord lag

zoja als je kan verwisselen naar USB doen want dit is veel preciezer en sneller daarom blijft je tobo soms hangen, door de ps/2 aansluiting.

Zo niet haal je een of ander toetsenbord van logitech met draad ofzo die USB is voor 10/20 euro.

ja dat kan.. Maar ik koop eindmei een nieuwe pc. Maar ik heb het in cod4 niet wel in race games enzo.. Misschien zijn de games te zwaar? En ik heb hem in mijn USB slot zitten.. Ik weet echt niet wat het probleem is :cry:

Geplaatst:

ja dat kan.. Maar ik koop eindmei een nieuwe pc. Maar ik heb het in cod4 niet wel in race games enzo.. Misschien zijn de games te zwaar? En ik heb hem in mijn USB slot zitten.. Ik weet echt niet wat het probleem is :cry:

dat is idd raar, dan kan het aan drivers liggen, probeer ook eens ctrl alt delete te doen en je game eens in lage prioriteit te zetten om te kijken of het dan weg is

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...