papa_junss_ Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Waar kan ik een pizzaboy vindennnn..?? Wie Weet Mij Te Helpen, Alvast Bedankt:) Reageren
Visser23 Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Kijk op deze WikiGTA pagina. Je kan dus zien dat deze geen vaste vindplaats heeft. Wel kan je hem met een trainer spawnen. Reageren
Cabyon Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 (bewerkt) Een pizzaboy is een zeldzaam voertuig in SA, die je niet zo snel kunt vinden. Bewerkt: 12 januari 2008 door Cabyon Reageren
papa_junss_ Geplaatst: 12 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 is er geen zij missie, of een aflever missie, waar je die kan krijgen.? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Wat je ook kunt doen(Of had kunnen doen, als je er al voorbij bent) bij de missie Ice Cold Killa (Waarin je Jizzy moet vermoorden), is dit: Wanneer je aankomt bij de Pleasure Domes, vernietig dan de geparkeerde Broadway. Als Jizzy dan later vlucht, zal hij dat doen op, jawel, een Pizzaboy. Schiet Jizzy neer, en dan kun je gemakkelijk de Pizzaboy bemachtigen. Reageren
The Brasco Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Een pizzaboy is een zeldzaam voertuig in SA, die je niet zo snel kunt vinden. Ik zal je zeggen ik begon opnieuw met spelen en er reed er eentje gewoon achter me huis langs in grove street xD, was net kwartiertje aan het spelen ofzo Reageren
Donwell Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 is er geen zij missie, of een aflever missie, waar je die kan krijgen.? Helaas, er is geen zijmissie waar je deze kunt bemachtigen. De pizza-koerier missies zijn vervangen door overige bezorgmissies, dus deze kun je hier niet meer voor krijgen. Je moet maar net mazzel hebben dat je hem ziet, want vaak zul je hem niet tegenkomen. Je kunt hem wel krijgen met de hierboven genoemde omschrijving. Reageren
sniper rifle Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Een pizzaboy is een zeldzaam voertuig in SA, die je niet zo snel kunt vinden. Ik zal je zeggen ik begon opnieuw met spelen en er reed er eentje gewoon achter me huis langs in grove street xD, was net kwartiertje aan het spelen ofzo Als je de code doet fun house komen er clowns ensow in SA en ook die pizzaverkopers van de well stacked op een pizzaboy Zelf heb ik 2 vrage Kun je nog tornados vinden als de vagos allemaal dood zijn? zijn er ook hotkinves te vinden waarbij je niet alle goue medaiies nodig hebt op de rijsgool? thx Reageren
Bigstijn Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Als je dus alle territoria's van de Vagos overgenomen hebt, verdwijnt de Tornado toch echt uit het spel. Deze is alleen maar met behulp van een CarSpawner te krijgen. De Hotknife is mogelijk, maar dan moet je wel cheaten en je moet er mee kunnen leven dat deze dan Hydraulics heeft. Voer de code 'CRAZYTOWN' in, nu zal je deze afentoe tegen komen. Je kan hier ook een carspawner bij gebruiken. Reageren
Dastard Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 De pizzaboy rijdt bij mij veel bij LS luchthaven rond & de SF luchthaven... Maar van mij is het op de PS2... Reageren
MartyCeha Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Je kunt zeggen wat je wil waar de pizzaboy veel rond rijdt, maar als je naar vorige topics hierover kijkt zie je dat mensen alle plaatsen in SA opnoemen. Ik zou dus zeggen dat de Pizzaboy overal wel een keertje voorkomt. Ik ben hem al eens in de middle of nowhere tegengekomen, en in de havens van San Fierro en in zuid Los Santos. En dan heb je nog altijd een trainer gebruiken. Ik vind het gek dat nog niemand een link heeft gegeven. Reageren
Kloep Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 (bewerkt) Waar kan ik een pizzaboy vindennnn..??Wie Weet Mij Te Helpen, Alvast Bedankt:) Ik zie hem gewoon meestal rondrijden in Las Venturas En zou iemand mij misschien kunnen vertellen hoe bovenstaande trainer werkt?? Bewerkt: 13 januari 2008 door Kloep Reageren
Koen729 Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 (bewerkt) &hl=[/url] Bewerkt: 14 januari 2008 door Koen729 Reageren
MartyCeha Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 1. Je start SA op. 2. Je gaat terug naar Windows 3. Je start de trainer op 4. Je klik op 'insert trainer in SA' 5. Je zoekt het voertuig dat je wil spawnen 6. Je geeft het een hotkey 7. Je gaat terug naar SA 8. Je drukt op de hotkey Nu staat het voertuig voor je neus. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.