bibo Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 HEy ik ben bezig geweest met een paar autos te modden alles gin perfect voordat ik gemod had maar daarna crasht mijn sa de hele tijd met een foutmelding..... Nu is mijn vraag : HELP! wat moet ik doen? wat ik heb gedaan is bestandjes vervangen in GTA3 maar in de readme stonden ook altijd andere codes en daar had ik niks mee gedaan.. Help me alstublieft Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 HEy ik ben bezig geweest met een paar autos te modden alles gin perfect voordat ik gemod had maar daarna crasht mijn sa de hele tijd met een foutmelding..... Nu is mijn vraag : HELP! wat moet ik doen?wat ik heb gedaan is bestandjes vervangen in GTA3 maar in de readme stonden ook altijd andere codes en daar had ik niks mee gedaan.. Help me alstublieft Heb je wel de goede versie van SA? Als je V2 hebt kun je niet modden. Hoe zie ik welke versie ik heb? V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks. V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan. V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan. Als je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je >>deze<< downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. Die codes in de readme zou ik ook erin doen. Dit zijn de codes voor de kleuren en de handling en nog andere dingen. Je moet wel eerst 'Alleen lezen' uitschakelen. Dit doe je door naar C:\Program Files\RockStar Games te gaan. Klik met de rechtermuisknop op de map van SA en klik op eigenschappen. Vink alleen lezen uit en klik op 'Ok'. Kies er óók voor om het ook op de submappen te doen. Nu je dit gedaan ehbt kun je de codes toevoegen. In de readme staat welk bestand je moet pakken. Open het en zoek de autonaam op die je hebt vervangen. Je ziet erachter nu een code staan. Verwijder die, plak de code uit de readme daar, en je bent klaar. Reageren
bibo Geplaatst: 12 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Ja ik had alles al gedaan! en heb v1 maar ik ahd al eerder auto gemd en toen deed ie het telkens en daarna ging ik een lexus modden en een runner en toen starte ik het spel weer en toen liep ik en na een minuutje crashte ie meteen.. Reageren
Donwell Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Zou het kunnen dat je de mods hebt geïnstalleerd met een installer, zoals SAMI? Zo ja, dan kun je hem beter opnieuw installeren met de IMG Tool. Als je niet weet hoe deze werkt, moet je eventjes kijken in dit topic, waar alles wordt uigelegt. Reageren
bibo Geplaatst: 12 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Laat maaar weer zitten het is weer gelukt moest alleen ff rebuild achievment doen:P danku loeter! #closed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.