rgeers01 Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 hey, Ik heb de bttf mod gedownload dat hier ook werd aangekondingd die is hier: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=49331 maar ik heb die instalatie gestart, toen ie klaar was, starte ik IMGTool op, probeerde de hotring enzo te verwijderen, zoals er staat in de instalatie van die mod, alleen er staat "can't delete file, probably in use"! ehm... help? Hoe moet ik verder? Reageren
RoL0 Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 (bewerkt) hey, Ik heb de bttf mod gedownload dat hier ook werd aangekondingd die is hier: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=49331 maar ik heb die instalatie gestart, toen ie klaar was, starte ik IMGTool op, probeerde de hotring enzo te verwijderen, zoals er staat in de instalatie van die mod, alleen er staat "can't delete file, probably in use"! ehm... help? Hoe moet ik verder? Had je misschien GTA nog aanstaan toen je dat deed? Dan kan img-tool niets in je img-veranderen... EDIT: Is ie misschien alleen lezen? EDIT2: Donwell was me voor Bewerkt: 12 januari 2008 door RoL0 Reageren
Donwell Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Daar zijn twee oplossingen voor. De eerste is om je spel af te sluiten, als je hem aan hebt staan. Het programma geeft namelijk de error dat het programma in gebruik is. Een tweede is dat je het niet aan kan passen. Dit is makkelijk te verhelpen. Ga naar de Rockstar Games map (...\Program Files\Rockstar Games\) en ga naar de Eigenschappen van je GTA Vice City map, door met rechtermuisknop op de map te klikken en dan Eigenschappen aan te klikken. Vink in dit scherm 'Alleen lezen' uit, en pas dit toe op alle bestanden en submappen. Daarna kun je hem gewoon verder aanpassen. Reageren
rgeers01 Geplaatst: 12 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Ik heb alles geprobeerd, dus ik reïnstalleer Vice City wel... Dan zal ik het opnieuw proberen, en dan zie ik wel of het lukt. Hardstikke bedankt voor de hulp =) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.