-Omar- Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Ik zit even me PHPFusion website te editten opeens zie ik dat normale leden hun naam kunnen wijzigen! Hoe kun je dit in hemelsnaam veranderen dat alleen ik het kan wijzigen? Alvast bedankt Reageren
Gangsta Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 (bewerkt) Ik zit even me PHPFusion website te editten opeens zie ik dat normale leden hun naam kunnen wijzigen! Hoe kun je dit in hemelsnaam veranderen dat alleen ik het kan wijzigen?Alvast bedankt Geen zorgen. Ik herinner me een keertje dat ik dat tegen je zei, dat leden hun namen konden veranderen. Alleen had ik je geen script meegegeven. Wat je moet doen: Download deze file die ik bewerkt heb. Nu kunnen normale leden hun naam niet meer veranderen. Maak altijd backups! Upload het bestand naar je FTP. Dus niet in een map, maar gewoon in php-files. (Vervang hem) Succes. Nogmaals maak backups van je ''edit-profile'' bestand. Kopiéér de originele en plak hem ergens in een andere map. Zodra er iets verkeerds gaat, upload je hem gewoon weer. Edit: Met behulp van ''W7daEikel'' uit PHPFusion Forums, die deze script gemaakt heeft. Ik heb hem alleen in het 'edit_profile' bestandje geplaatst voor je. Bewerkt: 12 januari 2008 door Gangsta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.