Blizard Geplaatst: 18 april 2004 Rapport Geplaatst: 18 april 2004 Ey mensen ik heb me nieuwe GTA3 skin weer af Hij's wel vet in het spel zelf maar als je bij de player skin menu kijkt is hij helemaal niet zo mooi gedetaileert <_< Edit door 8-Ball: Je kan je bericht bewerken door Edit te drukken. Reageren
Blizard Geplaatst: 18 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2004 Hier heb ik screenshot Reageren
Le Freak Geplaatst: 18 april 2004 Rapport Geplaatst: 18 april 2004 Dat is de broek van de skin genaamd: Terrorist, en dat jasje volgens mij ook.. Je kunt je hoofd niet zo goed zien. Reageren
Blizard Geplaatst: 18 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2004 Bekijk de skin nog maar is goed...inderdaad heb ik het jasje daarvan gejat maar daarbij heb ik uren zitten vioolen om hem ff iets anders te krijgen en ff niet van die zwarte gaten en strepen erin die niet horen en het hoofd anders gemaakt. Reageren
Le Freak Geplaatst: 18 april 2004 Rapport Geplaatst: 18 april 2004 Kun je het hoofd ook laten zien?? Reageren
Joriz Geplaatst: 19 april 2004 Rapport Geplaatst: 19 april 2004 Ik zie geen verschil bij het hoofd http://www.gtagames.nl/downloads/?release_id=121 Reageren
Blizard Geplaatst: 19 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2004 Ik denk niet dat het al teveel opvalt maar pak er maar is de gewone hoofd van de standaart skin erbij....ik heb zijn haar iets grijzer gemaakt Reageren
8-Ball Geplaatst: 21 april 2004 Rapport Geplaatst: 21 april 2004 Ik heb hem gedownload, ik vind hem wel grappig! Reageren
8-Ball Geplaatst: 21 april 2004 Rapport Geplaatst: 21 april 2004 Ja, ik vind hem wel leuk! Heb je hem echt zelf gemaakt of een beetje aangepast van een andere skin die erop lijkt? Reageren
Le Freak Geplaatst: 21 april 2004 Rapport Geplaatst: 21 april 2004 Ja, ik vind hem wel leuk! Heb je hem echt zelf gemaakt of een beetje aangepast van een andere skin die erop lijkt? Bekijk de skin nog maar is goed...inderdaad heb ik het jasje daarvan gejat maar daarbij heb ik uren zitten vioolen om hem ff iets anders te krijgen en ff niet van die zwarte gaten en strepen erin die niet horen en het hoofd anders gemaakt. Nogmaals, 8-Ball, lees alle berichten!! <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.