Jump to content

Wat is jouw favoriete feestnummer?

Recommended Posts

Geplaatst:

De carnaval komt eraan, in alle skigebieden is het iedere avond Apres Ski. Dus om ook maar in de feeststemming te komen:

Wat is jouw favoriete feestnummer?

Dit is een favo van mij (het gaat om het liedje):

Jackass - Partyboy

Geplaatst:
goeiemoggel van de happy hour crew

Dat is echt zó 2007 :7

Ontopic, ik heb niet echt een favo feest-nummer. Ik hou niet echt van feest-muziek.

Maar dat muziekje van Partyboy van Jackass is wel grappig.

Geplaatst:

Ik houdt totaal niet van carnaval. Tss dat ik voor school de afsluitende disco dus carnaval liedjes draai. Maar anders had ik me er totaal buiten gehouden. Dit is het laatste jaar dus dan ben ik er vanaf ^_^ . Overings vind ik dat van goeiemoggel best wel ouderwets wat sandra al zei.

Geplaatst:
goeiemoggel van de happy hour crew :clown:

http://youtube.com/watch?v=25u9-lafkSQ

Ik vind het echt 's werelds slechtste mix ooit :7 Ze denken iets te goeds te krijgen door 2 toppers te combineren, maar ze krijgen juist een rot rummer :7 (vind ik). Ik woon wel in Brabant, maar ik ben geen super grote fan van Carnaval. Daarom ken ik eigenlijk ook niet echt veel carnavals liedjes. Ik vind N-R-G van G-Spot wel een lekker nummer om op te feesten.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
goeiemoggel van de happy hour crew :clown:

http://youtube.com/watch?v=25u9-lafkSQ

Ik vind het echt 's werelds slechtste mix ooit :7 Ze denken iets te goeds te krijgen door 2 toppers te combineren, maar ze krijgen juist een rot rummer :7 (vind ik). Ik woon wel in Brabant, maar ik ben geen super grote fan van Carnaval. Daarom ken ik eigenlijk ook niet echt veel carnavals liedjes. Ik vind N-R-G van G-Spot wel een lekker nummer om op te feesten.

Greetz :sigaar:

Totaal mee eens!.Die Happy Hour Crew zijn gewoon wáárdeloos :D.Samim zo erg voorschud zetten :7.Ik vind Samim -Heather wel een lekker feestnummer :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...