Kloep Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Als je de Bikeschool helemaal hebt voltooid, staat er een Freeway of een FCR-900, wie weet welke er wanneer staat? Bedankt Reageren
Gijsso Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Bij alles brons: Freeway Bij alles zilver: FCR-900 Bij alles goud: NRG-500 bron:http://nl.wikigta.org/wiki/Bike_School_%28GTA_San_Andreas%29 Ik denk dat je de volgende keer eerst op wikigta.nl kunt kijken. Als het er dan niet opstaat dan kun je een topic over maken maar niet eerder. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 (bewerkt) Als je de Bikeschool helemaal hebt voltooid, staat er een Freeway of een FCR-900, wie weet welke er wanneer staat?Bedankt Ik heb hier even een lijstje gemaakt: Als je brons verdient spawnt er bij de Bike School een Freeway. Als je zilver verdient spawnt er bij de Bike School een FCR-900. Als je goud verdient spawnt er bij de Bike School een NRG-500. Als je alles zilver haalt spawnen de Freeway & FCR-900 en als je alles goud haalt spawnen er de Freeway, FCR-900 & NRG-500. Bij brons dus alleen de Freeway. Edit: Ik bedoel de regelmaat ook niet, ik zeg niet dat ze er allemaal tegelijk staan, ik zeg gewoon dat ze daar spawnen omstebeurt of niet . Bewerkt: 12 januari 2008 door Bigstijn Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Dit is niet helemaal waar. Soms spawnen er maar 2 moto's, als je goud hebt. Er is hier geen bepaalde regel voor. Dus als je moto er niet bij staat die je wilt, dan zal je een blokje om moeten rijden, en dan zal ie er misschien wel staan. Reageren
Koen729 Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Er staat iig altijd een NRG. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Er staat iig altijd een NRG. Ik geloof het niet. Bij mij staat er soms ook alleen een FCR-900. Welke moto's er spawnen is altijd verschillend. De ene keer de Freeway en NRG. De andere keer Alleen de FCR-900. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.