Jump to content

Is er iets waar mee je missies kan skippen?


Fbi-Crew

Recommended Posts

is er iets??

dat je kan doen om een missie die je nie kan (moeilijk) is kan skippen

Nee. Het laatste spel dat ik ken waar dit wel kon is Supaplex. Maar in Vice City hoef je niet persé missies te doen. Het is een spel waar je kunt kiezen, of je doet missies, of je gaat lol maken in de stad waar je totale vrijheid hebt. Dus je hoeft niet persé missies te doen. Alleen speel je bepaalde onderdelen (zoals het andere deel van de stad en natuurlijk een par voertuigen en wapens) vrij. En die zijn wel weer leuk om te doen, wat het spelen van missies bevordert.

Wat een oplossing is als je een missie niet kunt halen, is dat je de savegame hier post. Iemand anders haalt dan die ene missie voor jou, en geeft de savegame weer terug. Dan kan je weer verder spelen. In dat geval zou je hem wel kunnen "skippen".

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is >>deze<< savegame dan wat voor je. Hier zijn alle missies gehaald en heb je alleen nog die zijmissies die je niet hoeft te doen. Als je het spel graag uitgespeeld wilt hebben raad ik je >>deze<< 100% savegame aan. Als je ze download eerst uitpakken met >>Winrar<< en daarna in de Vice City User Files plaatsen. Deze maps taat bij 'Mijn documenten'. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je geen mod waar mee het kan?

Nee, het beste kan je iemand anders even op jouw savegame die missie laten halen. Zodoende heb je alles van jezelf nog. Als je andere savegames ga downloaden, zijn er vaak andere missies al wel of juist nog niet gehaald die je zelf al gedaan had of juist niet. Dus het beste is in VC: Missiehulp in het Savegame aanvraag topic even je savegame met opdracht erbij te posten, en een paar dagen later of misschien dezelfde dag nog heeft iemand de betreffende missie voor je gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Tegen mijzelf, "GTA_XP, welkom in de wereld van Vice Cty" ^_^

Er bestaat zoals bij San Andreas een Spaceeinstein' all in one mod.

Je kan wel alle Package voltooien door een paar toetsen.

Maar voor missies, ik zal die readme even zorgvuldig doorlezen.

Je hoort nog van me :)

EDIT Het heeft geen missieskipper maar wel een missiechooser.

Daarmee kan je een missie uitkiezen en het bespelen.

Bewerkt: door GTA_XP
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...